-NightHawk- Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag vet ej om det är gammalt med det kommer bubblor från avgasröret om bilen e i vattnet... Coolt Men det är ingen myt, det är en detalj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Same shit...påskägg trodde jag det var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag vet ej om det är gammalt med det kommer bubblor från avgasröret om bilen e i vattnet... Det är väl rök? Dom har nog inte tänkt på något sånt, att ta bort röken under vatten alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 "Crop Circles" existerar tydligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Men herregosh, man fattar väl att det är skeppet med 22000$, det har gått så många myter om det... Eller så kanske man inte har hört om den myten och trodde det var det skeppet. Cyprez: Jag vet att det finns ett LASTFARTYG sjunket i GTA sa. jacker: vad är det för nått? Redigerad 7 november, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Cyprez: Jag vet att det finns ett LASTFARTYG sjunket i GTA sa. Vart då? Edit: Jacker, vart tog du den bilden? Redigerad 7 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Inte jag som har tagit den. Hittade den på någon hemsida, som jag i sin tur hittade när jag kollade igenom den gammla "Leatherface- tråden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 "Crop Circles" existerar tydligen... eller så har den som tagit bilden spunnit runt med bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag har en, har alla mina bilder kvar ifrån san andreas, sen en liten rättelse det står Max Pane och inte Max Payne men man förstår ju vem dem syftar på Max Pane En tydligare bild på True Crime skämtet Pane=Ruta..Alltså typ glasruta.. Läste också era uttallanden om copyright-lagen: Jag tror att de får skriva Payne, eftersom det är Rockstar som har gjort det spelet också. Lite sent ute, kanske..har inte vart i det här forumet på några dagar.. Inte några vidare intressanta detaljer, men vafan.. Man vill ju ge er klarhet om grejerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Pane=Ruta..Alltså typ glasruta.. Läste också era uttallanden om copyright-lagen: Jag tror att de får skriva Payne, eftersom det är Rockstar som har gjort det spelet också. Lite sent ute, kanske..har inte vart i det här forumet på några dagar.. Inte några vidare intressanta detaljer, men vafan.. Man vill ju ge er klarhet om grejerna Japp helt rätt, men jag tror faktiskt att dom syster på Max Payne i det sammanhanget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Min mormor håller på att köpa San Andreas - The Introduction nu. Får se om den innehåller något intressant för tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Oh no the topic os gonna daaaj. Jacker. MORMOR? Bwahahahahaha Föresten flera dagar sen.... Har hon köpt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 HOWHOW! --> LoeL "Spöksvävaren?"..Den är bara felplacerad..Den åker ner av sig själv..Bugg ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) HOWHOW! --> LoeL "Spöksvävaren?"..Den är bara felplacerad..Den åker ner av sig själv..Bugg ;D Spöksvävare - Sant, antagligen bara en bugg, men jag har sett det själv och jag blev faktiskt lite stuss måste jag säga. Det här är en bekräftelse-tråd för sanna och osanna myter som har gått runt (& påskägg) Redigerad 13 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Kul att mskor fortfarande tror att han finns Tom Rockstars fick övertyga oss fans att det ej fanns http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1124050582.jpg Hittade på ett japanskt forum... eller är det en und fotocoppare? första ser rätt trovärdig ut se en poll... http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1124054263.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hittade på ett japanskt forum... eller är det en und fotocoppare? första ser rätt trovärdig ut se en poll... Fejk hela högen, förutom sista bilden som verkar vara väldigt oseriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hittade på ett japanskt forum... eller är det en und fotocoppare? första ser rätt trovärdig ut se en poll... Trovärddig? Förfan det där är ju hulken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Trovärddig? Förfan det där är ju hulken Finns hulken med? såg en comet eller not som gick tvärs över himlen snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Finns hulken med? såg en comet eller not som gick tvärs över himlen snabbt Såna syns ju typ hela tiden, ska typ föreställa sateliter.(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Nej Hulken finns inte med men det är en bild på honnom som någon satt in med photoshop Dom där "Sateliterna" är så fula. Kommer man nära dom är dom lika liten som från marken. Bara en liten prick. Och den där var ju grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts