Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jacker. Gammal klassiker. Självklart ska den vara med som påskägg. Ja det finns massviss med såna hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Ja det finns massviss med såna hus. Grattis, post 200 i den här tråden! Sjunket skepp finns visst. Bevisera Redigerad 6 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Sjunket skepp finns visst. Släng upp en screen på det då!! Redigerad 6 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag har en, har alla mina bilder kvar ifrån san andreas, sen en liten rättelse det står Max Pane och inte Max Payne men man förstår ju vem dem syftar på Max Pane En tydligare bild på True Crime skämtet Det står True Grime inte True Crime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Det står True Grime inte True Crime Tänk lite så förstår du nog vad det syftar på. Om ni undrar varför jag aldrig fixar så beror det på att min dator är lite halvbra för tillfället och jag vill ha det bra istället för halvdant om man säger så. Redigerad 6 november, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Är jag ensam om att tycka att den här tråden ska klistras så att den inte tillslut försvinner, då är allt jobb nästan I onödan? En stor del av tanken är ju att folk ska få reda på vad som är sant & falskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Tänk lite så förstår du nog vad det syftar på. Om ni undrar varför jag aldrig fixar så beror det på att min dator är lite halvbra för tillfället och jag vill ha det bra istället för halvdant om man säger så. Okej Läste bara första inlägget sen scrollade för livet efter bilder. Men jag ska slänga upp en bild på det sjunkena skeppet era tjuriga tanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Okej Läste bara första inlägget sen scrollade för livet efter bilder. Men jag ska slänga upp en bild på det sjunkena skeppet era tjuriga tanter. Det finns inget sjunket skepp. Det finns en U-båt, men det är inget sjunket skepp.. Du är ett UFO. Cyprez: Du får snacka med Azore eller t0pp3 om du vill ha den klistrad. Redigerad 6 november, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Okej Läste bara första inlägget sen scrollade för livet efter bilder. Men jag ska slänga upp en bild på det sjunkena skeppet era tjuriga tanter. Javisst. Gör det. Markera med karta vart det är ochså. Tvivlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Det finns inget sjunket skepp. Det finns en U-båt, men det är inget sjunket skepp.. Du är ett UFO. Nej! Jag lovar! Det finns ett as stort skepp! typ exakt som det som står utanför SF. Men jag har inte GTA sa installerat. och har det inte på skiva. Vart finns en karta så jag kan markera typ vart det ligger!? Edit: eller så var det på vc? Redigerad 6 november, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nej! Jag lovar! Det finns ett as stort skepp! typ exakt som det som står utanför SF. Men jag har inte GTA sa installerat. och har det inte på skiva. Vart finns en karta så jag kan markera typ vart det ligger!? Edit: eller så var det på vc? Jaha ett sånt som man spränger i Gta3 och som finns överallt i hela VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jaha ett sånt som man spränger i Gta3 och som finns överallt i hela VC? Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ja? Jaja men ja trodde du snacka om det där sjörövar skeppet med 22000§. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Jaja men ja trodde du snacka om det där sjörövar skeppet med 22000§. Öhh? what? Vad är det för grej då? Men den som jag snackar om finns. SKRIV DET DÅ! "Sjunket skepp - FALSKT" vafan man kan ju tro det är vilket skepp som hällst då. Skriv Sjunketpirat skepp - FALSKT Redigerad 6 november, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Öhh? what? Vad är det för grej då? Men den som jag snackar om finns. SKRIV DET DÅ! "Sjunket skepp - FALSKT" vafan man kan ju tro det är vilket skepp som hällst då. Skriv Sjunketpirat skepp - FALSKT Nån på Gtaforum eller nån annan stans påstod att det finns ett skeppsvrak med en sån pengar ikon med 22000 mellan Countryside och öknen. Falskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) EDIT: Det var fake. Redigerad 6 november, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vet inte om det hör till myter, men... http://img53.exs.cx/img53/9154/rockstareasteregg0yn.jpg Haha, den var rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Öhh? what? Vad är det för grej då? Men den som jag snackar om finns. SKRIV DET DÅ! "Sjunket skepp - FALSKT" vafan man kan ju tro det är vilket skepp som hällst då. Skriv Sjunketpirat skepp - FALSKT Men herregosh, man fattar väl att det är skeppet med 22000$, det har gått så många myter om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Nej! Jag lovar! Det finns ett as stort skepp! typ exakt som det som står utanför SF. Men jag har inte GTA sa installerat. och har det inte på skiva. Vart finns en karta så jag kan markera typ vart det ligger!? Edit: eller så var det på vc? Finns ett sjunket skepp I VC. Fattar inte hur du kan blanda ihop SA & VC, eftersom dom ligger på olika ställen. Redigerad 7 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag vet ej om det är gammalt med det kommer bubblor från avgasröret om bilen e i vattnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts