Officer Hernandez Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ja, som sagt... Jag undrar fortfarande var man kan få tag i News Chopper, jag vet jag frågat förr, men jag har aldrig fått svar på det. Jag ber om ursäkt för att jag tar upp detta igen, men jag vill gärna få tag i den... Tack på förhand! // Officer Hernandez, LSPD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Godfather NÅgra gurndläggande tips för Newschopper.. 1:Starta racet där man kör den. 2:Ga blanka FN i att tävla, Åk till din hangar 3: Ställ den där och gå ut cool.gif Smile and take a ride with your new chopper! cool.gif Redigerad 30 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tack ska du ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tack ska du ha Ingen orsak. Skulle vara bra om du sökte och tittade igenom vad det stog I trådarna innan du startar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts