_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Varför händer det så här när jag ska avinstallera SA :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Varför händer det så här när jag ska avinstallera SA :'( :'( Du kanske har nått annat program som har med spelet att göra? Kanske Lite onödigt att ha med den stora bakgrunden på bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Men jag tror att jag har tagit bort nån fil som gör att jag inte kan avinstallera.. Någon vänlig själ som kan lägga upp sin SA mapp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Går du in på kontrollpanelen och tar "lägg till/ta bort program" eller tar du bort det via "uinstall"(stavning?) i SA mappen? Prova både isåfall, kanske hjälper Kan tyvärr inte lägga upp mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Går du in på kontrollpanelen och tar "lägg till/ta bort program" eller tar du bort det via "uinstall"(stavning?) i SA mappen? Prova både isåfall, kanske hjälper Kan tyvärr inte lägga upp mappen JAg har testat... Och jag har ingen uninstall Men jag testade att avinstallera det från skivan.. SÅ gick det inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Någon som kan lägga upp sin SAN ANDREAS MAPP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Någon som kan lägga upp sin SAN ANDREAS MAPP!!! E inte de typ Warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 E inte de typ Warez? Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Någon som kan lägga upp sin SAN ANDREAS MAPP!!! Men om du har windows så trycker du bara på F10 när du startar så ´´ominstallerar´´ du datan. Men dina sparade spel finns kvar och då finns inte sa på datan Redigerad 31 oktober, 2005 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Men om du har windows så trycker du bara på F10 när du startar så ´´ominstallerar´´ du datan. Men dina sparade spel finns kvar och då finns inte sa på datan Eeeh..du får nog förklara dig lite mer. Du har möjligtvis inte compaq eller nåt annat skit som återställer sig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts