Siana Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Ja, jag är på ett LAN med ett par vänner, och vi kände för att spela Diablo II. Men när man startar DII och försöker spela över internet står det "checking verisions", för alla. Redigerad 30 oktober, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ni har den senaste versionen va? 1.11b? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ni har den senaste versionen va? 1.11b? 1.10 Står det i hörnet Var får man tag på den senaste då? När man startat om datorn, kommer det upp den där jäkla statyn där den laddar ner patchen, men så står det att den blir disconnectad. Försöker man igen så blir det som ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ladda annars ner den manuellt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ladda annars ner den manuellt här Argh Du har ingen användare där? Så man slipper regga sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Argh Du har ingen användare där? Så man slipper regga sig Jo, skickar PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Jo, skickar PM ... Det funkar inte *EDIT* Skit samma, reggar egen Redigerad 30 oktober, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Dubbelpost Hur fan laddar man ner skiten från fileplanet? :"> Och nu kommer det ett annat felmeddelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Dubbelpost Hur fan laddar man ner skiten från fileplanet? :"> Och nu kommer det ett annat felmeddelande Du har laglig verison antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Du har laglig verison antar jag? Jepp. Annars skulle jag inte fråga. Då vet man vad felet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jepp. Annars skulle jag inte fråga. Då vet man vad felet är. Har alla lagliga versioner? *Horror music* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Annars kan man inte spela online... Nåväl, jag har fixat 1.11 nu. Nu krånglar det inte så, men jag är tillbaka på ruta ett. "Checking Verisions" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hört att det har med port och router att göra, förök med det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hört att det har med port och router att göra, förök med det här Det står om att man ska skriva in sånt som brandväggen ska tillåta, men jag har redan brandväggen avstängd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts