Jump to content

Dator hakar upp sig när..

Sikorka
 Share

Recommended Posts

Ja, det är precis där du hittar nforce drivrutiner. Installera bara om. Du behöver inte avinstallera de du har först.

Efter det så laddar du ner de allra senaste drivrutinerna för ditt GRAFIKKORT från www.ati.com. INNAN du installerar dessa är du tvungen att avinstallera dina nuvarande catalyst/omega drivrutiner, och starta om datorn. SEN installerar du de senaste OFFICIELLA catalyst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för info..  Eh.. Det kanske är Dagens Lol för er.. (?)  Men vad ska jag välja sedan?

"Vet inte vad jag har för nå't och jag vet inte hur jag kollar upp det.."

Bah, fel har jag.

Har du fått någon manual för moderkortet. Där borde det stå om du har nforce 3 eller 4. Om du har nforce 1, 2 eller 3 så väljer du såklar "nforce 1,2,3" och om du har nforce 4 så väljer du "nForce 4 AMD"

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm.. :lol: Jag känner på mig att inte det är inte är bra att leka med Moderkortet..

Ringde en av pappas anställda och frågade om han ville hjälp mig.. :huh:

Han svarade att jag kunde ta med mig hela datorn imorron och då så skulle han fixa de flesta problemen..

Städar datorn nu iaf..

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm.. :lol: Jag känner på mig att inte det är inte är bra att leka med Morderkortet..

Ringde en av pappas anställda och frågade om han ville hjälp mig.. :huh:

Han svarade att jag kunde ta med mig hela datorn imorron och då så skulle han fixa de flesta problemen..

Städar datorn nu iaf..

För att han som ska fixa det inte ska hitta... porr ? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att han som ska fixa det inte ska hitta... porr ? :P

:lol: Haha.. Nej!

Varför ska man ha sånt på datorn? Det tar bara plats och när man väl har sett det en gång så det bara tråkigt? Sen brukar det ofta vara massa virus skit och sånt..

Tar bort massa gamla pingu filmer och lyssnar igenom gamla låtar om dom ska få vara kvar.. Såg nyss Tackleberry's "Pure Insanity".. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) Haha.. Nej!

Varför ska man ha sånt på datorn? Det tar bara plats och när man väl har sett det en gång så det bara tråkigt? Sen brukar det ofta vara massa virus skit och sånt..

Tar bort massa gamla pingu filmer och lyssnar igenom gamla låtar om dom ska få vara kvar.. Såg nyss Tackleberry's "Pure Insanity".. :wub:

Ta bort Pingu? :'(

Elaking :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor