C_J Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Hur gör man så att det går långsammare i vegas 6.0?? Har sökt men hittar inge svar :'( det kanske e för jag e dålig på att söka men en då e det någon som har svar??? Redigerad 30 oktober, 2005 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Så att ett klipp spelas i slow-motion menar du? Om man gör på samma sätt som i Vegas 5.0 högerklickar du bara på klippet, väljer Properties, eller vad det står, Sen kryssar man i en ruta och skriver in i ett fält i vilken hastighet klippet ska spelas upp i. Jag kommer inte ihåg till hundra procent, och min dator, som har vegas installerat, har kraschat just nu så jag kan inte kolla hur man gör... Men du hittar säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jo, så är det. Det finns ju någon "playback rate" tror jag, som normalt står på 1,000 eller liknande. Den är det bara att ändra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Lånar topic, vart tankar man Vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ctrl + Dra klippet längre. Bajwek : Det är inte freewhare. eller jo, 4.0. finns på download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ctrl + Dra klippet längre. Bajwek : Det är inte freewhare. eller jo, 4.0. finns på download.com Aha, mitt namn är DREWEK! GAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Så att ett klipp spelas i slow-motion menar du? Om man gör på samma sätt som i Vegas 5.0 högerklickar du bara på klippet, väljer Properties, eller vad det står, Sen kryssar man i en ruta och skriver in i ett fält i vilken hastighet klippet ska spelas upp i. Jag kommer inte ihåg till hundra procent, och min dator, som har vegas installerat, har kraschat just nu så jag kan inte kolla hur man gör... Men du hittar säkert... TACK TACK TACK!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 TACK TACK TACK!!! Ahum, mitt är simplare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ahum, mitt är simplare Tack till dig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Tack till dig också Shego. www.moviemakers.nu om du vill ha bra tutourials. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts