Sir.Per Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Tack alla fronten är inte klar än. Du som undrade vilken version jag har så är det 1.07b Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Den finns med färdig när man har installerat Sketchup så stfu att du har gjort den. Var ligger den da? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Var ligger den da??? När du installerar Sketchup 5 så får du välja om du vill ha med masa mer grejer. den finns bland bilarna tror jag. Slå mig inte om jag har fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Sluta spamma! JAg har gjort piketbussen själv!!!! MEn den hör inte hit för detta handlar om saab 900:an! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 När du installerar Sketchup 5 så får du välja om du vill ha med masa mer grejer. den finns bland bilarna tror jag. Slå mig inte om jag har fel Jäklar jag har bara sketchup 4.0 :'( :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Så här ser den som finns med i sketchup ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Sluta spamma! JAg har gjort piketbussen själv!!!! MEn den hör inte hit för detta handlar om saab 900:an! TA DET LUGNT!!! Jag skrev vad jag TRODDE och inte vad jag visste. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 JAg jobbar på på bussen också En fråga bara: Kan du släppa den som Civil osså? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Japp det ska jag! Sen ska jag göra en Renault kangoo som ska släppas som civil och postbil här kommer en update: Redigerad 1 november, 2005 av Sir.Per Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Snygg 900:a Kan du göra den som Aero? Dom är grymt snygga! Det är ingen idè att göra Kangoo som postbilar. Posten förhandlar med Wolksvagen om att posten kanske ska ha deras Caddy istället. Hur jag vet det? Farsan jobbar på posten och är med i facket.(plus att jag har jobbat där och sett bilder på dom.) Men gör du vad du vill jag bara skriver att posten kanske ska ändra bilarna.Dom har även kollat på Citroëns Berlingo, Peugeot Partner och även Mercedes Viano. Redigerad 1 november, 2005 av Audipower Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Ser bra ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2005 SAAB. Minns min SAAB jag höll på med. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=12452 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 SAAB. Minns min SAAB jag höll på med. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=12452 Vad blev det av den då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 I wanna have an uppdate! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Kommer på torsdag +att jag har updatat i gta swe forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Heregud. Du får inte ha så stor signatur. Kan du inte göra något annat än att klaga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Kan du inte göra något annat än att klaga? Jo. Kan göra ganska mkt mer faktiskt men om man har en signatur som är 600x500 så borde man klaga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 FFS sluta gå offtopic hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Nice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kom igen gör färdigt den nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts