Sir.Per Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Här kommer en bild Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Saab 900a? Saab 90a? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Saab 900:a Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ser lite deformerad ut för tillfället... Tror dock den blir bra, med tanke på din AK5:a. Skulle du inte göra en pikébuss först? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Saab 900:a Hoppas den blir fin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ser lite deformerad ut för tillfället... Tror dock den blir bra, med tanke på din AK5:a. Skulle du inte göra en pikébuss först? Han kan ju alltid göra en krockad 900 Nej vars fin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Lånar den här topicen och frågar, kan man göra bilar i scketchup? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Lånar den här topicen och frågar, kan man göra bilar i scketchup? Man kan säkert, jag jobbar på en Audi från sketchUp, men har inte blivit klar än. Men låt oss nu hålla oss ontopic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 JAg jobbar på på bussen också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 JAg jobbar på på bussen också Var fick du tag i däcktexturerna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 JAg jobbar på på bussen också Den finns med färdig när man har installerat Sketchup så stfu att du har gjort den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Syyg: Haha det är inte texturer det är bara svart/grå färg Glokalnet: Ja jag har gjort den! Edit : syyg: menar du den som jag har jag har i färgväljaren? Isånafall så tog jag den från en bil och gjorde om den i photoshop men den passar inte Redigerad 30 oktober, 2005 av Sir.Per Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Sorry för dubbelpost Men jag försökte få bort lite bucklor på den såhär blev resultatet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Saab 900 kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Sorry för dubbelpost Men jag försökte få bort lite bucklor på den såhär blev resultatet Den versionen blev ju riktigt bra! Säg till när den är färdig så får man testa den... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Här kommer en update Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Mycket bättre Sir Per Vilken version har du? Om Du Har 2.04. Kan du ladda din bil och fortsätta med den? Isåfall hur kan du det? Det går ej för mig att fortsätta med min bil. ( vill fortsätta med den.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Här kommer en update Runda av kring framlysena. Annars håller den på att bli riktigt bra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Mycket bättre Sir Per Vilken version har du? Om Du Har 2.04. Kan du ladda din bil och fortsätta med den? Isåfall hur kan du det? Det går ej för mig att fortsätta med min bil. ( vill fortsätta med den.) Heregud. Du får inte ha så stor signatur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Man ser ju vad det är för bil så den är ju inte dåligt gjord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts