MarkusE Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag har installerat GTA Tournament men det funkade inte och nu när jag försökte köra som vanligt så kom när laddningen av en sparning precis var färdig så stängdes spelet av. Då tänkte jag det är väll GTAT:s fel så jag tänkte avinstallera det men jag hittade inte varken någon GTAT map eller något, så jag sökte och fick några GTAT filer som låg inne i min SA map. Dom tog jag bort och sen testade jag men samma sak att det stängdes av. Ibörjan istället för `GTA SA bild så kommer det en bild där det står GTA Tournament o.1c eller något. Någon som vet vart man avinstallerar GTAT eller vet vilka filer som inte hetter GTAT som man ska ta bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Jag har installerat GTA Tournament men det funkade inte och nu när jag försökte köra som vanligt så kom när laddningen av en sparning precis var färdig så stängdes spelet av. Då tänkte jag det är väll GTAT:s fel så jag tänkte avinstallera det men jag hittade inte varken någon GTAT map eller något, så jag sökte och fick några GTAT filer som låg inne i min SA map. Dom tog jag bort och sen testade jag men samma sak att det stängdes av. Ibörjan istället för `GTA SA bild så kommer det en bild där det står GTA Tournament o.1c eller något. Någon som vet vart man avinstallerar GTAT eller vet vilka filer som inte hetter GTAT som man ska ta bort? du tar bort hela mappen och installer det sen igen Redigerad 30 oktober, 2005 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Du menar att jag ska installera om SA helt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Du menar att jag ska installera om SA helt? JAPP men spara dom sparade spelen om du e smart Redigerad 30 oktober, 2005 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det är det som e problemet har lånat ut SA till en kompis så jag kan inte installera om det! kör nu på ett HOST ***CRACK*** HOST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Det är det som e problemet har lånat ut SA till en kompis så jag kan inte installera om det! kör nu på ett HOST ***CRACK*** HOST ok....tror inte att det e så mycket att göra då... Redigerad 30 oktober, 2005 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Kom på hur man kan göra nu! Om någon kan vara snäll och läggga upp några print screens på alla filer och mappar i deras gta så kan jag se om det är någon fil/map som jag har som är lite konstig! Snälla kan någon göra det längtar verkligen att få spela igen! E halvklar med en skojig film med inslag av stunt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det är det som e problemet har lånat ut SA till en kompis så jag kan inte installera om det! kör nu på ett HOST ***CRACK*** HOST ÄR det olaglitg att ha crack om man har det riktiga GTA SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 ÄR det olaglitg att ha crack om man har det riktiga GTA SA? Det är väl alltid olagligt med crack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det är väl alltid olagligt med crack Nää crack=no cd crack? i så fall om man köpt spelet har man rätt till några kopior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Nää crack=no cd crack? i så fall om man köpt spelet har man rätt till några kopior Jaha.. För se nu så mena jag drogen crack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts