MAFIA_KING Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vart hittar man mapping tools till Counter strike source? jag sökte men hittade inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vart hittar man mapping tools till Counter strike source? jag sökte men hittade inget Valve Hammer tool ? det finns på www.steampowered.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Valve Hammer tool ? det finns på www.steampowered.com Ahh! så hette det...kom i håg att "valve" var med...tack så mycket! edit: eeh jag hittade inget på den sidan Redigerad 30 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Starta steam, gå till menyn "Tools" och installera sedan "Source SDK". :F Starta sedan S-SDK och välj hammer editor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Starta steam, gå till menyn "Tools" och installera sedan "Source SDK". :F Starta sedan S-SDK och välj hammer editor. Kan man göra så?! srry :"> Tack så mycket för hjälpen alla! Nu kan denna stängas och åka till sista sidan. edit: fattade ingenting av det...det var ju som Zmodel... Redigerad 30 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Kan man göra så?! srry :"> Tack så mycket för hjälpen alla! Nu kan denna stängas och åka till sista sidan. edit: fattade ingenting av det...det var ju som Zmodel... Det var så lite så... visst inte, absolut inte som z-model. Hammer är tusen gånger enklare. Finns lektioner på www.halflife2.nu att titta på, på svenska förstås. Finns dock mycket bättre och fler lektioner på http://www.hl2world.com/wiki/index.php/Cat...appingTutorials dock på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts