nexus Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vet någon var jag kan få tag på eDimensional 3d Glasögon i finland för jag bor på åland och vet inte om de blir mycke extra frakt till åland om jag beställer från sverige??? http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=ED-3D1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 E de ingen som vet va de e eller e de ingen som bor i finland här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hur säger man posta i rätt forum på finska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hur säger man posta i rätt forum på finska? Iofs så har väl ett par glasögon inget med sjävla spelen att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det är sant. Jag tycker att denna borde ligga i allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Flytta dit den då men vet ingen vad det kostar att skicka till Åland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det ligger väl rätt ? "Edimensionals patenterade stereoskopiska 3D glasögon skapar en otroligt verklig spelmiljö i alla dina favoritspel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Men e de inte en person på hela detta forum som vet va frakten kan bli om man beställer från datorbutiken.se till åland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Den borde väl inte vara så annorlunda, kanske lite extra skatt eftersom det är utlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Men e de inte en person på hela detta forum som vet va frakten kan bli om man beställer från datorbutiken.se till åland Maila till datorbutiken.com och fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts