Logi Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Är Mafia nånting att ha??? (Har VC, tycker det är skit bra) Är det myche bättre än VC? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 jag tycker att mafia är 5000 gånger roligare!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 21 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 jag tycker att mafia är 5000 gånger roligare!! (:!!! ä de prisvärt då??? hu myche kost he?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 ä de prisvärt då??? hu myche kost he?? Jag fick det gratis från min praoplats, annars kostar det ca 450 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-ToDy- Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Var fan praua du åt då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Var fan praua du åt då??? siba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 dom e nästan lika bra men mafia e lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Mafia äger typ alla spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Man kan säga att VC ärgjort för friheten, och mafia för uppdragen. Uppdragen på mafia är skitbra,men om du är ute efter ett spel därman bara dödar människor... kan du köpamafia. Poängen är det att det inte är samma frihet i mafia... annars är det ett asbra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jag fick det gratis från min praoplats, annars kostar det ca 450 kr. jag såg det härom dan å då kostade det bara 249kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 vc och tg e mycket bättre... tycker jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts