Martin-123 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag förstår inte hur man får hydran att flyga snabbt på dator. Kan någon hjälpa mig? Har sökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Du får trycka på num 8. så att dom där jet sakerna åker upp. sen e de bara å flyga glöm inte att ta upp hjulen oxå. men de kan du säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hur skjuter man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Du siktar genom att hålla in mellanslag och sjuter met ctrl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Du får trycka på num 8. så att dom där jet sakerna åker upp. sen e de bara å flyga glöm inte att ta upp hjulen oxå. men de kan du säkert. Gör man det manuellt? iof flyger jag aldrig hydran men hur tar man upp hjulen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Gör man det manuellt? iof flyger jag aldrig hydran men hur tar man upp hjulen då? Med knapp 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Man tar upp hjulen manuellt på alla plan utom Dodon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Man tar upp hjulen manuellt på alla plan utom Dodon. Och stuntplanet.( det som har sugig styrning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Går inte något vidare att göra det på Beagle heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts