bíg_mamá Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hade vi haft möjliget till det hade vi ju självfallet gjort det för länge sen Ok då förstår jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Uhh! Glömde sätta klockan tillbaka en timme , inte undra på varför jag kollade på Oprah en hel timme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Uhh! Glömde sätta klockan tillbaka en timme , inte undra på varför jag kollade på Oprah en hel timme! Så när du suttit och titta på Oprah i en timme så slår det dig att det inte är Alla älska Raymond du kollat på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Det borde inte finnas något som heter tid. Solen går upp, solen går ned. Det borde vara dom ända två tidsmoment som existerar. Alternativet är också: Sov när du är trött. Vakna när du är pigg. Tid är en dum sak. För det mesta. Redigerad 4 november, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det borde inte finnas något som heter tid. Solen går upp, solen går ned. Det borde vara dom ända två tidsmoment som existerar. Alternativet är också: Sov när du är trött. Vakna när du är pigg. Tid är en dum sak. För det mesta. Komisk TV-tidningen skulle bli då. Lost: När solen har gått ner för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det borde inte finnas något som heter tid. Solen går upp, solen går ned. Det borde vara dom ända två tidsmoment som existerar. Alternativet är också: Sov när du är trött. Vakna när du är pigg. Tid är en dum sak. För det mesta. Du inser att det aldrig skulle funka va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det borde inte finnas något som heter tid. Solen går upp, solen går ned. Det borde vara dom ända två tidsmoment som existerar. Alternativet är också: Sov när du är trött. Vakna när du är pigg. Tid är en dum sak. För det mesta. Ja precis... Och sen kunde ju alla få varsin korv inne på Willy's. men bara efter att solen gått ner och du har gått tre kilometer i normal takt. Det vore ju fantastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Fixat! Hade helt glömt bort det :"> Ni får skicka mig PM nästa gång så löser det sig snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Fixat! Hade helt glömt bort det :"> Ni får skicka mig PM nästa gång så löser det sig snabbare. Såklart snöttegúll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Funnylin För det mesta... fr34k: [iRONI]Nej jag är dum i huvudet.[/iRONI] packe_88: ? Jazz made his point. Redigerad 5 november, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts