Sniper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Varför då? Det var verkligen onödigt och det var fakta. För att du spammade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) För att du spammade.. Nej, jag sa onödig fakta. Enligt mig är det extremt onödigt, och det är klart fakta. Så jag borde få ett plus av dig. Edit: Godnatt. Redigerad 30 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Onödig fakta Det går inget roligt på Discovery Channel just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Video Killed The Radiostar var den första låten som spelades på MTV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Video Killed The Radiostar var den första låten som spelades på MTV Ganska iroiskt egentligen, förmodligen tänkt iofs men kul! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Video Killed The Radiostar var den första låten som spelades på MTV Undra vilken som var den sista?? Jag har inte sett en musikvideo på MTV på minst 4 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Man blir väl medvetslöst för en väldigt kort stund? Nej. *edit* Fast å andra sidan kanske man blir medvetslös när hjärtat stannar? Redigerad 31 oktober, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts