Jazz Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Män, i genomsnitt tänker på sex var 7e minut. Redigerad 30 oktober, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Freddy Krueger är egentligen Jason och Jason är egentligen Freddy Krueger. Redigerad 30 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Freddy Krueger är egentligen Jason och Jason är egentligen Freddy Krueger. Tänkte också på det när jag läste tidningen idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Varje gång du nyser så är det en nära döden upplevelse. (Kan dock bara vara en lögn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 I windows finns en bugg som lyder: När du ändrar CPU-schemanvändning från program till bakgrundstjänster och sedan tillbaka till program, så får det fel värde i registret. Istället för normala 2 så hamnar det på 36. Detta kan påverka prestandan negativt, och för att rätta till det måste man in i registret och pilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Varje gång du nyser så är det en nära döden upplevelse. (Kan dock bara vara en lögn) Halvlögn. Hjärtat stannar för nån millisekund, men det verkar inte vara något farligt i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Halvlögn. Hjärtat stannar för nån millisekund, men det verkar inte vara något farligt i alla fall Okej då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 http://home.swipnet.se/~w-24576/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Cyprez borde bli bannad Varför då? Det var verkligen onödigt och det var fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det finns en sjukdom som gör att man spyr bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det finns en sjukdom som gör att man spyr bajs. Hur i hela fridens namn går det till? Urk, tack för bilderna i huvet jag fick :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hur i hela fridens namn går det till? Urk, tack för bilderna i huvet jag fick :'( Tänker bara på smaken, och den gula spyhinken som vi har. Tänker på då en bajset flyger ut från min mun, smaken, och den gula spyhinken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det finns en sjukdom som gör att man spyr bajs. Haha, nu kom jag att tänka på southpark haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tänker bara på smaken, och den gula spyhinken som vi har. Tänker på då en bajset flyger ut från min mun, smaken, och den gula spyhinken. Tänk på att din mamma och pappa haft sex för att göra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tänk på att din mamma och pappa haft sex för att göra dig. Tänk på att det var sådana kommentarer som man lämnade bakom sig på mellanstadiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Tänk på hur mycket vi måste tänka om vi ska hinna tänka på alla saker som ni andra vill att vi ska tänka på. Redigerad 30 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Tänk på att det var sådana kommentarer som man lämnade bakom sig på mellanstadiet... Tänk på att vissa har glömt att lämna sånna kommentarer bakom sig. Redigerad 30 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Tänk på att vissa har glömt att lämna sånna kommentarer bakom sig. Haha ok, haha Nej nu tycker jag att vi alla ska sluta tänka och fortsätta att posta onödiga fakta Redigerad 30 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Haha ok, haha Nej nu tycker jag att vi alla ska sluta tänka och fortsätta att posta onödiga fakta Tänk på att någon sa något vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Halvlögn. Hjärtat stannar för nån millisekund, men det verkar inte vara något farligt i alla fall Man blir väl medvetslöst för en väldigt kort stund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts