Crille_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Människor och delfiner är de enda djuren som har sex för nöjes skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Kroppens starkaste muskel är tungan. Nej hjärtat är eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Nej hjärtat är eller? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 5% av alla människor är homosexuella 365 här på forumet är homosexuella nån som känner sig träffad? Lite halvt kanske......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag blev förbannad som satan på min farsa I går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag vill ha en PSP och ett exemplar av GTA LCS och ett minneskort på 1 gig precis nu helt gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag vill ha en PSP och ett exemplar av GTA LCS och ett minneskort på 1 gig precis nu helt gratis. Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag vill ha en PSP och ett exemplar av GTA LCS och ett minneskort på 1 gig precis nu helt gratis. Jag med. Men jag köper det I allafall inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 En kackerlacka lever i 9 dagar utan sitt huvud tills den slutligen dör av svält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Kor fiser med munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det finns risker att bajs drar till sig flugor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Man kan klämma så hårt när man bajsar, att man dör. Det är något i huvudet som kan gå sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 En kackerlacka lever i 9 dagar utan sitt huvud tills den slutligen dör av svält. Frågan är hur man kom på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 * Om du skriker i 8 år 7 månader och 6 dagar har du produserat tillräckligt mycket ljudenergi för att värma upp en kopp kaffe. (Låter inte som om det är värt det) * Om du fiser oavbrutet i 6 år och 9 månader, har du tillräckligt med gas motsvarande energin hos en atombomb. (Låter mer som om det skulle vara värt ett försök) * När någon irriterar dig, tänk då att det krävs 42 muskler i ditt ansikte för att göra en bekymmrad min, MEN att det bara krävs 4 muskler för att veckla ut din arm och ge idioten en smäll i huvet! * En grisorgasm varar i 30 minuter!! (Hur kom dom på dehär och varför?!) * Att banka huvudet i väggen bränner cirka 150 kalorier i timmen. (Kan inte riktigt släppa detdär med grisen) * Människor och delfiner är de enda djuren som har sex för nöjes skull. (Är det därför flipper ler hela tiden? Och hur kommer det sig att inte grisar finns med i denhär kategorin?!) * Folk i allmänhet är mer rädda för spindlar än de är för döden. * Högerhänta sägs leva i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta. (Moahaha !) * En myra kan lyfta 50 gånger sin egen vikt, de kan dra 30 gånger sin egen vikt och faller alltid på höger sida när dom blir drogade. (Eter att ha druckit små flaskor med vad ?!?!) * Isbjörnar är vänsterhänta. (Vem visste ?! Vem bryr sej ? Hur fan har man kunnat ta reda på det? Frågat dom eller ?!) * En kackerlacka lever i 9 dagar utan sitt huvud tills den slutligen dör av svält. (Äckligt! Man kan ju inte undgå att fundera över vad de är för sjuk människa som kom på det.) * Bönsyrsan kan inte para sej med sitt huvud kvar på kroppen. Honan sliter helt enkelt av hannens huvud när det är dags för lite skoj. (”Älskling! Jag är hemma nu. Menvad gör du....aaaargh!”) * En del lejon parar sig upp till 50 gånger på en dag. (Men jag vill ändå bli gris i nästa liv, kvalitet före kvantitet.) * Strutsens öga är större än dess hjärna. (Jag har träffat en del såna människor) * Sjöstjärnor har ingen hjärna! (Såna människor har jag också träffat) Skrivit av Dassboken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag pratar med Nicole och Ramona på msn nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Cyprez spammar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Man kan klämma så hårt när man bajsar, att man dör. Det är något i huvudet som kan gå sönder. *gulp*........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 2. En ankas kvackande ekar inte, och ingen vet varför. Det gör det visst, dom har bevisat att det bara är en myt på mythbusters. Men ekot låter så otroligt likt det ursprunliga ljudet så förr har man trott att det inte ekade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Onödigt vetande men jag åt nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Cyprez borde bli bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts