Tweak Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Självklart, inget snack om saken. Här är första Det blir massa dubbelposter nu men skitsamma. Redigerad 31 oktober, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Tredje med prästen Redigerad 31 oktober, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Fjärde med horan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Sist båda döda och tillsammans på en bild.. Sådär, nu borde ju alla tro mig och den andre killen vad han nu hette.. Redigerad 31 oktober, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ser ju ut som 2 turister.. har inte de som du kallar för hora en kamera runt halsen? o är alltså en turist o inte en hora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ser ju ut som 2 turister.. har inte de som du kallar för hora en kamera runt halsen? o är alltså en turist o inte en hora Nej det är en hora, den hade såna kläder, det är ingen kamera.. Och det är visst en präst..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Sist båda döda och tillsammans på en bild.. Sådär, nu borde ju alla tro mig och den andre killen vad han nu hette.. Så det VAR en präst. Alltså, jag har sett husbilen där flera gånger, men jag tog min moppe på det där uppdraget och bryde mig inte om husbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts