Jump to content

Konstigt?

r2obx
 Share

Recommended Posts

Jag är på 3:e och sista ön, när jag var på uppdraget då man ska upp på någon topp vid ett litet skjul och skjuta ner helikoptrar för att försvara en egen helikopter.

Då iaf, när alla var nedskjutna så ser jag nedanför mig en husbil komma, jag rycker ut gubben som sitter i husbilen, och börjar slå honom.

Han har svart kostym, och det där vita vid halsen som präster har.

I husbilen sitter en h*ra kvar!

Jag dödar sedan också prästen!

Vart kommer husbilen ifrån och varför var han präst?

Jag har bilder på mobilen på gubben som jag skulle kunna lägga in, om så önskas.

Nån som sett nåt liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på 3:e och sista ön, när jag var på uppdraget då man ska upp på någon topp vid ett litet skjul och skjuta ner helikoptrar för att försvara en egen helikopter.

Då iaf, när alla var nedskjutna så ser jag nedanför mig en husbil komma, jag rycker ut gubben som sitter i husbilen, och börjar slå honom.

Han har svart kostym, och det där vita vid halsen som präster har.

I husbilen sitter en h*ra kvar!

Jag dödar sedan också prästen!

Vart kommer husbilen ifrån och varför var han präst?

Jag har bilder på mobilen på gubben som jag skulle kunna lägga in, om så önskas.

Nån som sett nåt liknande?

Jag har ochså sett en husbil där efter det där uppdraget. Kommer inte ihåg om det var en ''präst'' I. Jag sprang bara förbi den. Så det är sant. ;)

Edit: Husbilen är vit?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns inga mysterier i GTA:San andreas kvar att hitta, det finns buggar och glitchar kvar.

Alla påskägg och sådant har redan upptäckts, så det är lika bra att ni slutar leta. :teehee:

Det du berättade är säkert sant, men jag förstod inte vad som var så häftigt med det, då olika personer alltid slumpas olika med varandra i bilarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor