r2obx Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag är på 3:e och sista ön, när jag var på uppdraget då man ska upp på någon topp vid ett litet skjul och skjuta ner helikoptrar för att försvara en egen helikopter. Då iaf, när alla var nedskjutna så ser jag nedanför mig en husbil komma, jag rycker ut gubben som sitter i husbilen, och börjar slå honom. Han har svart kostym, och det där vita vid halsen som präster har. I husbilen sitter en h*ra kvar! Jag dödar sedan också prästen! Vart kommer husbilen ifrån och varför var han präst? Jag har bilder på mobilen på gubben som jag skulle kunna lägga in, om så önskas. Nån som sett nåt liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Skicka bilden. Helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Som somliga brukar seja, människorna har et liv bakom spelet också Husbil + H*ra = ooolala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Yupp, Säkert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Jag är på 3:e och sista ön, när jag var på uppdraget då man ska upp på någon topp vid ett litet skjul och skjuta ner helikoptrar för att försvara en egen helikopter. Då iaf, när alla var nedskjutna så ser jag nedanför mig en husbil komma, jag rycker ut gubben som sitter i husbilen, och börjar slå honom. Han har svart kostym, och det där vita vid halsen som präster har. I husbilen sitter en h*ra kvar! Jag dödar sedan också prästen! Vart kommer husbilen ifrån och varför var han präst? Jag har bilder på mobilen på gubben som jag skulle kunna lägga in, om så önskas. Nån som sett nåt liknande? Jag har ochså sett en husbil där efter det där uppdraget. Kommer inte ihåg om det var en ''präst'' I. Jag sprang bara förbi den. Så det är sant. Edit: Husbilen är vit? Redigerad 30 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Edit: Husbilen är vit? Har du sett med någon annan färg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Har du sett med någon annan färg? Nej. Men det finns en annan husbil. Oj.. det är en hippievan. Redigerad 30 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Cyprez du är ganska snabbtänkt Antingen är det som det brukar vara på detta forum en lögn men om du har bevis så lägg upp de mer än gärna. Jag vill med nöje se denna präst för jag har aldrig sett en präst i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Cyprez du är ganska snabbtänkt Antingen är det som det brukar vara på detta forum en lögn men om du har bevis så lägg upp de mer än gärna. Jag vill med nöje se denna präst för jag har aldrig sett en präst i spelet. Då har du inte klarat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag har klarat spelet tre gånger och jag kan inte minnas någon präst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag har klarat spelet tre gånger och jag kan inte minnas någon präst. I uppdraget Jizzy där du spränger en limousin med en präst i, och i pimping mission om man gör det i LS så köper prästerna "FOLK" vid kyrkan och kyrkogården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 I uppdraget Jizzy där du spränger en limousin med en präst i. Man HÖR en präst,men ser honom inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Då har du inte klarat spelet. Jo det har jag men jag kan ha missat nåt. SÅ SÄG VAD JAG MISSAT! Oj ni har redan sagt, och han visste jag om. Men jag har fortfarande inte sett han eftersom jag var så snabb på att döda han. Reve. Redigerad 30 oktober, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det finns inga mysterier i GTA:San andreas kvar att hitta, det finns buggar och glitchar kvar. Alla påskägg och sådant har redan upptäckts, så det är lika bra att ni slutar leta. Det du berättade är säkert sant, men jag förstod inte vad som var så häftigt med det, då olika personer alltid slumpas olika med varandra i bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Skulle vara kul om någon gjorde en tråd och räknade upp alla mytar, och om dom är sanna eller falska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jo det har jag men jag kan ha missat nåt. SÅ SÄG VAD JAG MISSAT! Oj ni har redan sagt, och han visste jag om. Men jag har fortfarande inte sett han eftersom jag var så snabb på att döda han. Reve. Ja men man ser dom tydligt i pimping mission iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ja men man ser dom tydligt i pimping mission iallfall. Pimping Mission?? Det man startar själv med en Broadway eller det med Jizzy. Aja hursomhelst så har jag inte sett de där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Pimping Mission?? Det man startar själv med en Broadway eller det med Jizzy. Aja hursomhelst så har jag inte sett de där. Det man startar själv i Broadway bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Gjorde det uppdraget idag, och helt riktigt stod där en husbil med en präst och en hora i. Har ca 10 bilder på det, ska jag lägga upp dem eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Gjorde det uppdraget idag, och helt riktigt stod där en husbil med en präst och en hora i. Har ca 10 bilder på det, ska jag lägga upp dem eller? Självklart, inget snack om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts