MAFIA_KING Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Efter att ha läst Civilaztion-tråden så blev jag bara less. Reglerna är upplagda rakt, inget warez, Därför så tycker jag alla kan sluta säga "har hittat i buskarna! HEHEEHHEEHEH!" det kommer ändå leda till frågor t.ex vart ni hittade ni det...då är diskutionen igång för fulla muggar, Samma tycker jag om hjälp-trådarna, Snälla sluta fråga om hjälp om du ahr en nerladdad verision. Enkelt, bra och framförallt riskfritt - Gå in här. Köp era spel, annars fråga inte om hjälp och nämn det inte. Tack. PS. Jag försöker inte slicka ngn mods röv här, isf så kan ni bara hålla käften och dö på engång. jag är bara trött på dom som ska ha hjälp hela tiden med nerladdade verisioner av ett spel. edit: jag är arg på dom som laddar ner spel...och säga vad fan ni vill. Redigerad 30 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Här ser vi ett exemplariskt exempel på en som borde sticka här ifrån på engång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ok det var din åsikt Tack och hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Om du tittar runt lite så öpptäcker du nog att jag iaf (vet ej hur det är med andra modsen) har slutat tolerera busksnack. Fas om man tankar eller inte är ju upp till var och en. Och kan säga dig att när man inte haft nån inkomst på ett halvår springer man inte och köper spel hit och dit (inte på studiebidrag heller). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tänk om man sedan har en buske utanför som det växer spel på? Nej men seriöst Mafia_king så verkar du tycka att man ska bli avstängd så fort man nämner något som innehåller typ jag har hittat det i busken. Din teori är bara barnslig för du kommer aldrig få någon att sluta leta i buskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Reglerna är väl ganska tolkningsbara. Frågan är om man verkligen "uppmanar" när man säger ATT man har laddat ner något. Reglerna säger ju inte att det är förbjudet att prata om ämnet warez, men däremot att uppmana, hjälpa eller förfråga om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hej Tyckte det va ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Tyckte bara det såg ut som om han fixat en ny användare bara för att kunna skylla ifrån sig och säga "Här ser vi ett exemplariskt exempel på en som borde sticka här ifrån på engång." Men vem vet Redigerad 30 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tyckte bara det såg ut som om han fixat en ny användare bara för att kunna skylla ifrån sig och säga "Här ser vi ett exemplariskt exempel på en som borde sticka här ifrån på engång." Men vem vet Joined: 27-June 04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Joined: 27-June 04 Mjo märkte det. Men ser lite planerat ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hur vet dom som hjälper än om man laddat ner det då? Det är väll inte precis som om man säger såhär "Hej, jag laddade ner detta spelet från denna sidan och nu är allting rosa. Någon som vet varför?" Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hur vet dom som hjälper än om man laddat ner det då? Det är väll inte precis som om man säger såhär "Hej, jag laddade ner detta spelet från denna sidan och nu är allting rosa. Någon som vet varför?" Eller hur? Att säga att man har laddat ner något från internet är inget regelbrott och det vet jag mycket väl att modsen här inte säger något annat om heller. Men att säga att man har laddat ner hela GTA: San Andreas är mer eller mindre ett regelbrott. Som sagt, att ladda ner från internet är inget olagligt så länge det inte rör sig om upphosvskyddat material. Tack för ordet. SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Att säga att man har laddat ner något från internet är inget regelbrott och det vet jag mycket väl att modsen här inte säger något annat om heller. Men att säga att man har laddat ner hela GTA: San Andreas är mer eller mindre ett regelbrott. Som sagt, att ladda ner från internet är inget olagligt så länge det inte rör sig om upphosvskyddat material. Tack för ordet. SlewME Med "från denna sida" så menade jag typ Piratebay och med "detta spel" menade jag typ gta eller vilket spel som helst. Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Här ser vi ett exemplariskt exempel på en som borde sticka här ifrån på engång. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts