Carolus XII rex suenica Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Jo jag fyller år snart (10 Februari ) jo och tänkte önska mig ps2 och gta vice city. har bara några frågor om priser och sånt. *Hur mycket kostar ett ps2?? *gta vice city *behöver man någon speciel tv?? jag har 38 tumms widescreen, blir inte grafiken kanska miffad då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Ett ps2 kostar mellan 1900-2200kr, tror jag (sålde nyss mitt för 1500) Vice City kostar mellan 550-650kr, de beror vars man köper de..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 din tv duger så länge du har scart uttag, men det har nog din ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 det beror på hur bra din tv är. Alla stor tvn har alltid lite sudigare en dom mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Jo jag fyller år snart (10 Februari ) jo och tänkte önska mig ps2 och gta vice city. har bara några frågor om priser och sånt. *Hur mycket kostar ett ps2?? *gta vice city *behöver man någon speciel tv?? jag har 38 tumms widescreen, blir inte grafiken kanska miffad då?? gta vice city är bäst att köpa på spelbutiken.se 550kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 22 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Okej tack för all information! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 typ... fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts