HajkeN Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Så var det dags för releasen utav min tredje stuntfilm, jag trodde dock ett tag att det räckte med mina två andra men blev sugen idag morse när jag vaknade upp med halsfluss att "idag ska jag göra en stuntfilm" så här kommer den: http://www.megaupload.com/?d=TQFDDXLE Känn dig fri att kommentera! HajkeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 2 / 10! Det enda snygga hoppet var över floden md bmx:n. Musiken var sådär, var den som höjde betyget till en 2:a. Inte bra speciellt bra för att vara din tredje stunt film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag gjorde filmen igår 03:30 och var skittrött, för tillfället tyckte jag att låten passade men tittade på filmen idag och tänkte: fy fan, det passar inte alls in. nåväl.. filmen är ingen superfilm men som sagt hade jag inget att göra och passade på att filma in lite. HajkeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Jag gjorde filmen igår 03:30 och var skittrött, för tillfället tyckte jag att låten passade men tittade på filmen idag och tänkte: fy fan, det passar inte alls in. nåväl.. filmen är ingen superfilm men som sagt hade jag inget att göra och passade på att filma in lite. HajkeN Jag gillar den ganska mycket faktiskt :"> Edit: Mmm...Gammalt inlägg ger mig minnen.. Vet inte varför jag skriver detta för ingen kommer nog se det! Jag kan spamma ner mitt inägg hur mycket jag vill!11 OMGF Redigerad 13 maj, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Wiiieeeeee 18kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag gillar den ganska mycket faktiskt :"> Tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) D/ling, editerar senare! 29 kb/s Edit: Den sög. Moddade filmer är inte roliga att titta på. Du har HUD mode och RADAR mode på. 2/10 Redigerad 31 oktober, 2005 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts