StellHell Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Högerhänta sägs leva i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta. Kan ju bero på att 90% mer av jordens befolkning är högerhänta och därför lättare att undersöka än oss vänsterhänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Kan ju bero på att 90% mer av jordens befolkning är högerhänta och därför lättare att undersöka än oss vänsterhänta. Vadå lättare att undersöka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 10% är vänsterhänta 90% är högerhänta. Alltså är var 10:de person vänsterhänt. så om du gör en undersökning med 100personer på stan så skulle bara 10st vara vänsterhänta. Därför är det enklare att undersöka högerhänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 10% är vänsterhänta 90% är högerhänta. Alltså är var 10:de person vänsterhänt. så om du gör en undersökning med 100personer på stan så skulle bara 10st vara vänsterhänta. Därför är det enklare att undersöka högerhänta. ... Det där resonemanget begrep jag inte riktigt... (Vad härligt offtopic vi är ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Vad jobbigt att vara vänsterhänt! Det är inte så jobbigt förutom att man efter att ha skrivit på vita tavlan, eller varit på skrivardagar i skolan har fullt av färg\blyerts på handloven eller vad det nu heter 10% är vänsterhänta 90% är högerhänta. Alltså är var 10:de person vänsterhänt. så om du gör en undersökning med 100personer på stan så skulle bara 10st vara vänsterhänta. Därför är det enklare att undersöka högerhänta. Spelar det någon roll vad vänsterhänta ska göra till Lucia eller tycker om kärnvapen? För övrigt så är det ingen större på vänsterhänta på insidan om det är det du menar, vi ser likadana ut. Men däremot lever högerhänta längre för att det dör en hel del vänsterhänta när dom\vi använder utrustning gjort för högerhänta Redigerad 1 november, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 För övrigt så är det ingen större på vänsterhänta på insidan om det är det du menar, vi ser likadana ut. Men däremot lever högerhänta längre för att det dör en hel del vänsterhänta när dom\vi använder utrustning gjort för högerhänta Låt oss börja utrota de hemska vänsterhänta! Jag tycker det inte är någon skillnad, en polare till mig bröt vänstra armen, och han var vänsterhänt, och nu skriver han snyggare med höger än vad med vänster. Bara man vill, kan man bli vänster/högerhänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag trivs med att vara vänsterhänt och jag kan spela skjutspel ändå om det är såna saker ni syftar på. Sedan kan jag använda en hel del saker som är högerhäntsanpassade också så det är väl inte direkt något fel på oss. Skillnaden är att vi vänsterhänta är så smarta om man jämför med er högerhänta. Det är därför vi är så få jämfört med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag trivs med att vara vänsterhänt och jag kan spela skjutspel ändå om det är såna saker ni syftar på. Sedan kan jag använda en hel del saker som är högerhäntsanpassade också så det är väl inte direkt något fel på oss. Skillnaden är att vi vänsterhänta är så smarta om man jämför med er högerhänta. Det är därför vi är så få jämfört med er. Eller så är det som... Stellhell sa: 10% är vänsterhänta 90% är högerhänta. Alltså är var 10:de person vänsterhänt. så om du gör en undersökning med 100personer på stan så skulle bara 10st vara vänsterhänta. Därför är det enklare att undersöka högerhänta. Vi är fler, så det finns klart fler dumma högerhänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Eller så är det som... Stellhell sa: Vi är fler, så det finns klart fler dumma högerhänta. Jo. Skrev det där inlägget för att jävlas med er högerhänta. Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag är vänsterhänt, fast inte när det gäller möss. Jag är ensam vänsterhänt på hela skolan, daamn. När jag ska spela tennis t.ex så byter jag hand om bollen kommer på höger sida osv. ^^ Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Just det. Skulle vara hemskt om man var så dålig med höger handen att man inte kunde tex. växla när man kör bil. Hrm, england, hrm... (Facit: I england är det vänstertrafik, vilket betyder att man "måste" växla med vänster...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 http://img469.imageshack.us/img469/6397/untitled11ze.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Här e min hörna...dålig bild, men men :klicka här dudes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 *bild* Varför för receivern stå där nere och skämmas? Var har du benen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Eller starta en topic med JMCs rättegång haha Do ya want that? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Varför för receivern stå där nere och skämmas? Var har du benen Naa, den får inte plats där uppe men benen får plats ändå.... brukar ha dem på pallen faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Naa, den får inte plats där uppe men benen får plats ändå.... brukar ha dem på pallen faktiskt Krånglig sittställning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Här e min hörna...dålig bild, men men :klicka här dudes Man såg inte så mycket av ''hörnan''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Min .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Min .. Schnajjsigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts