Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Funka>_> Och så förbereder man sig dör en lång natt med, lite filmer =) (Åt höger) Redigerad 31 oktober, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hur ska man hinna se ens 3-4 av dem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hur ska man hinna se ens 3-4 av dem ? Man har en dual-screen setup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hur ska man hinna se ens 3-4 av dem ? Man håller sig vaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Min datorhörna då. http://img98.imageshack.us/img98/7568/dsc002317xe.jpg Bilden är tagen med mobil=dålig kvalité. Edit: Är jag den enda som är vänsterhänt? Redigerad 31 oktober, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Edit: Är jag den enda som är vänsterhänt? Tydligen, nästan bara du som är saabfreak också, du kan inte ha det lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Edit: Är jag den enda som är vänsterhänt? Nej, cirka 10% av världens befolkning är vänsterhänta. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Edit: Är jag den enda som är vänsterhänt? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Min datorhörna då. Bilden är tagen med mobil=dålig kvalité. Edit: Är jag den enda som är vänsterhänt? Vad läskigt att använda vänster hand till musen, och höger hand till tangentbordet om man ska spela Redigerad 31 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Edit: Är jag den enda som är vänsterhänt? Jag är vänsterhänt.. och därför aldrig blivit bänkad under hockeymatch, vänsterhänta backar är bra Får väl ta å fixa bild imorgon.. om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Edit: Är jag den enda som är vänsterhänt? Jag är. Men jag använder musen med höger (och klubbor av olika slag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (och klubbor av olika slag). Inte bli perversa nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Inte bli perversa nu... Man gör det så perverst man kan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Min datorhörna då. Bilden är tagen med mobil=dålig kvalité. Edit: Är jag den enda som är vänsterhänt? Vad jobbigt att vara vänsterhänt! Redigerad 31 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vad jobbigt att vara vänsterhänt! Vad jobbigt att quota hela bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vad jobbigt att quota hela bilden Jag tog bort den nu. Dåh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vad jobbigt att vara vänsterhänt! .varför det? Man typ födds ju med det så det e väll samma sak som att vara höger.. eller så sytar du på tex alltid måste ha vänsterhänta grejjer tex sax osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) .varför det? Man typ födds ju med det så det e väll samma sak som att vara höger.. eller så sytar du på tex alltid måste ha vänsterhänta grejjer tex sax osv Just det. Skulle vara hemskt om man var så dålig med höger handen att man inte kunde tex. växla när man kör bil. Redigerad 31 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Högerhänta sägs leva i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Högerhänta sägs leva i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta. Har hört nåt sånt ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts