GiZmo Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Min.. Taget med mibolen.. Ej så bra kvalité. Din vägg skrämmer mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vad är det för knarkar gubbe? Han ser ju läskig ut Frank zappa, soft som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag använder morfarsk gamla Pioneer högtalare och receiver + subben till Z-5500. (resten står ute i tvrummet). Skaffa ftw! Underbart. Har några högtalare inkopplade på loftet också, lite hemmabyggen Men varför har du inte alla 5500:orna vid datorn? Dom funkar väl bara med den där grejen som du har på skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Hjälp! Vart har du din dator igäntligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Frank zappa, soft som fan Knarkar han, om han gör det så gör han det Tänk om han mördar mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Lite mer closeup på själva hörnan: Yay, Zappa äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Yay, Zappa äger! Bobby Brown och Don't eat yellow snow ä r de ända låtarna som jag har hört med honom, vilka mer har han gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Bobby Brown och Don't eat yellow snow ä r de ända låtarna som jag har hört med honom, vilka mer har han gjort? Inga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Inga. Haha, LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Inga. Jahopp, vad har han gjort förutom de två låtarna då? Alltsså, vad har han gjort utom musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Din vägg skrämmer mig Är bara vanlig röd färg... tror jag Man ser ej hela kimonon, men, det 'r den som ser ut att ha blommor på sig typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 @Moongoose: Jo men vad gör man liksom? Varje sladd har ju sitt syfte @DimpZ: Tyvärr är det bara lådan, fläkten har mamma i sin. @R2D2: För att de 5 satelithögtalarna är monterade ute i tvrummet, där vi har projektorn. Ganska jobbigt att skruva ner dom och dra kablarna. Jag flyttar alltå på subben när jag ska se på film där ute. @Cyprez: Under bordet? @Corleone: Frank Zappa var ett musikaliskt mästerverk. Han har gjort mycket mer än dom två låtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 @Moongoose: Jo men vad gör man liksom? Varje sladd har ju sitt syfte Tyvärr Ja :'( Ska göra så allting blir trådlöst när jag blir äldre Tack vare sladdar har jag råkat ta sönder, ja, några saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag hittade min kamera men den är lite dålig . Jag lägger upp en riktig bild när jag hittar kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ja så här sitter jag... Rätt dålig bild... Fick inget bra ljus i rummet... Får ta bättre imon på dan... Bara skrämen som ska bytas ut och dvd spelaren... Sen kommer la en ny skrivare me men den funkar så den får la vara me ett tag till.... http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/DSC00103.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Är det ett brev från polisen jag ser på skrivbordet? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Är det ett brev från polisen jag ser på skrivbordet? ^^ Japp... 500 spänn till Rikspolisstyrelsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Japp... 500 spänn till Rikspolisstyrelsen... Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Varför? Kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Varför? Nja jag kom ibråk med en fjolla på nätet... typ. Det slutade iallafall med rättegång och jag får betala han skadestånd på 12000 spänn... Fast nu går vi On-topic igen tycker jag... Tar det via PM om det är fler frågor... Eller starta en topic med JMCs rättegång haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts