Tiger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jaså!? Är det typ samma sak? Det visste jag inte, har aldrig använt BitComet. Men det är allså bättre? Tar mer Bandbred? eller mindre? BTW: Mitt Bitlord är på svenska? Är inte BitLord mest en ripoff av BitComet? Kan ha fel förstås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Är inte BitLord mest en ripoff av BitComet? Kan ha fel förstås... No idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 För tillfället.. Omg, Ace, vi har likadant "skrivbord". Syrran flyttar just nu så jag har inget ordentligt skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Är inte BitLord mest en ripoff av BitComet? Kan ha fel förstås... Nej det äro fullkomligt korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Är det en Powerball som ligger på högtalar'n? Jao, eller gyroboll heter det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jao, eller gyroboll heter det här. Different name, same shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 http://img285.imageshack.us/img285/1011/dscn11512ci.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 http://img285.imageshack.us/img285/1011/dscn11512ci.th.jpg Likadan mus och tangentbord som mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Min.. Taget med mibolen.. Ej så bra kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Min.. Taget med mibolen.. Ej så bra kvalité. Mibolen ftw. Ontopic : Sitter på LAN just nu, ingen kamera dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Min.. Taget med mibolen.. Ej så bra kvalité. Vem är de på bilden? Gilardinho eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vem är de på bilden? Gilardinho eller? På skärmen? Gissa vem som är med i The Island? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Då är vi fyra st hittills Nu vart vi fem, fick en sådan där stol i julklapp förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Likadan mus och tangentbord som mig! Ska vi bilda klubb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Lite mer closeup på själva hörnan: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Lite mer closeup på själva hörnan: Vaddå lite sladdar? *Hatar sladdar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Lite mer closeup på själva hörnan: Du har en låda till en freezer 4 på bilden, jag har en låda till en freezer 7 på min! fan va offtopic de blev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Lite mer closeup på själva hörnan: Gillar du 5500:orna? Funderar på att skaffa nämligen. Den där andra högtalarklumpen på skrivbordet, använder du den till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Gillar du 5500:orna? Funderar på att skaffa nämligen. Den där andra högtalarklumpen på skrivbordet, använder du den till datorn? Jag använder morfarsk gamla Pioneer högtalare och receiver + subben till Z-5500. (resten står ute i tvrummet). Skaffa ftw! Underbart. Har några högtalare inkopplade på loftet också, lite hemmabyggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Lite mer closeup på själva hörnan: Vad är det för knarkar gubbe? Han ser ju läskig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts