Visa Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Har själv en likadan som inte är så.. Ska ladda upp en bild, men min syrra har lånat det. Och den är i frankrke just nu, inte bra. Du kanske har en mx510? det där är en 518 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Men groar. Vi har tre hemstudieftermiddagar då vi ska göra ett gross buntar hemuppgifter, så det är mycket bättre att göra det nu ... har dock inte ork eller lust med det. Btw, i omslaget och på affichen till GTA San Andreas är det röda Bicycle-kortlekar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Min datorhörna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Ahhh du och jag har likadana stolar! Då är vi fyra st hittills Redigerad 30 oktober, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Många trevliga datorhörnor! Här är min från loftet sett. Är du inte rädd och få den überfeta plankan i skallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Många trevliga datorhörnor! Här är min från loftet sett. Notera att den bärbara datorn står OCH TANKAR! med BitLord ( ) Ädiht: slänger upp en bild strax. Redigerad 30 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 *BILD* Vi har likadana högtalare Ska slänga upp en bild senare om jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Här är min datorhörna. Notera att "datorn" inte är inkopplad. nämligen ett uppbrunet moderkort Redigerad 30 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Och har min lite bättre datorhörna sorry för dubbelpost. Redigerad 30 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Är du inte rädd och få den überfeta plankan i skallen? Men, måste vara ett av dom dummare uttalanden jag hört, vet du itne vad den "plankan" är till för ? Det är en takbalk som håller uppe taket (tror jag) och den sitter i varje fall fast så det går inte att den ramlar ner bara sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Min.. http://img20.imageshack.us/img20/4350/img05145pa.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Bulle http://img441.imageshack.us/img441/5397/eayma5ex.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Bulle http://img441.imageshack.us/img441/5397/eayma5ex.jpg HAHA ahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vilken upphetsande platt skärm du har på din laptop Ace. Och samma lurar som jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Många trevliga datorhörnor! Här är min från loftet sett. OMG är det inte BitComet jag ser på laptopen? Kommer med bild då jag hittar en kamera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 OMG är det inte BitComet jag ser på laptopen? Kommer med bild då jag hittar en kamera! Jag har redan skrivit det ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Läste inte hela tråden, pga det... BTW nu har jag hittat en kamera, kommer med bild snart Äddith: Har inte orkat koppla in den andra skärmen Redigerad 30 oktober, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Glockalnet: Fast du skrev Bitlord. Körde med det förrut, men BitComet är ju typ samma sak fast man slipper XXX-chat och lite andra fula grejer, på svenska också. x_simpa_x & Kattälskaren: Well huset är väl ett par hundra år gammalt så risken finns, men man kan hänga sig i dom och så, så det är nog lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Glockalnet: Fast du skrev Bitlord. Körde med det förrut, men BitComet är ju typ samma sak fast man slipper XXX-chat och lite andra fula grejer, på svenska också. Jaså!? Är det typ samma sak? Det visste jag inte, har aldrig använt BitComet. Men det är allså bättre? Tar mer Bandbred? eller mindre? BTW: Mitt Bitlord är på svenska? Redigerad 30 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Många trevliga datorhörnor! Här är min från loftet sett. Är det en Powerball som ligger på högtalar'n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts