KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Var du inte arbetslös? Födelsedagspengar (handlade i polen, gick "bara" på 700kr) Redigerad 30 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Födelsedagspengar (handlade i polen, gick "bara" på 700kr) Jag vet att du måste ha handlat i Polen eftersom Zywiec är ett polskt öl företag. Nästa gång du sticker till Polen o handlar testa Lech eller Warka! Redigerad 30 oktober, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Som den magiker jag är så håller jag på att översätta trickbeskrivningar till svenska. Stökigt, inte mitt rum ... mitt är ännu värre. Vi har likadan kemi bok. Kommer bild snart... Redigerad 30 oktober, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Håller på att flyttar om i mitt rum nu, postar bild när allt är klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Har du också köpt din stol hos jysk? Knakar din? Fin hörna förresten. Tack, har för mig det var jysk och ja, den knakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tack, har för mig det var jysk och ja, den knakar Måste nog editera lite grann. - Har du också köpt din stol hos tysk? Knarkar din? Fin hörna förresten. - Tack, har för mig det var tysk och ja, den knarkar Kommer bild på mitt. Men det är ju så stökigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Som den magiker jag är så håller jag på att översätta trickbeskrivningar till svenska. Stökigt, inte mitt rum ... mitt är ännu värre. Tränar du kemi på lovet Samma bok som jag har... Redigerad 30 oktober, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tack, har för mig det var jysk och ja, den knakar Min också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Så Ahhh du och jag har likadana stolar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 För tillfället.. http://img499.imageshack.us/img499/8536/pict08192pq.jpg Vad har hänt med musen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vad har hänt med musen? ? Har du inte sett den färgen förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 ? Har du inte sett den färgen förut? Men alltså men det helt inpucklad ut. Som att någon har skadat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Men alltså men det helt inpucklad ut. Som att någon har skadat den. Den ska se ut så kanske? Och är det inga andra som är modiga nog att lägga upp bilder på sina datorhörnor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Den ska se ut så kanske? Och är det inga andra som är modiga nog att lägga upp bilder på sina datorhörnor? Har själv en likadan som inte är så.. Ska ladda upp en bild, men min syrra har lånat det. Och den är i frankrke just nu, inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Har själv en likadan som inte är så.. Ska ladda upp en bild, men min syrra har lånat det. Och den är i frankrke just nu, inte bra. Det finns ju olika versioner av den musen.. Och ja det är färgen som gör att det ser ut så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 ... Exakt som mitt set Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Många trevliga datorhörnor! Här är min från loftet sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Exakt som mitt set Då är vi fyra! Bild kommer ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vilken upphetsande platt skärm du har på din laptop Ace. Och samma lurar som jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts