Jump to content

Datorhörnan

KalleR
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 495
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skitbra! ^_^ Det kan, som standard, visa klockan, datum, hur många mail du har i din inbox, användning av CPU och RAM. Det kan också visa diverse info i det spel du kör, men änsålänge stöder det bara (i orginalskick) SiN Episodes och Brother in Arms: Road to Hell. Men det går att ladda mods så det visar info även i andra spel, och om man kan C++ kan man själva skapa. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

B)-->

QUOTE(kalle.b @ Oct 30 2005, 16:03) <{POST_SNAPBACK}>

Ahhh du och jag har likadana stolar! :lol:

HAha samma stol som jag ocksa...Typ billig MIO stol? mitt ryggstod e allafall lite halft hangande... (w00t)

Jag fattar inte hur ni orkar ha så stökigt runt om tangentbordet osv. jag skulle dö haha. (jag lägger det på golvet istället).

De blir jobbigt nar de e fullt på Golvet vettu :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAha samma stol som jag ocksa...Typ billig MIO stol? mitt ryggstod e allafall lite halft hangande... (w00t)

De blir jobbigt nar de e fullt på Golvet vettu :lol:

Äsch det är ju vid datorn man är, så jag föredrar att har rent där, fast på senare tid har jag haft det rent och snyggt även på golvet, stolt, japp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch det är ju vid datorn man är, så jag föredrar att har rent där, fast på senare tid har jag haft det rent och snyggt även på golvet, stolt, japp.

Brukar vara sa att man nastan drunknar i gammla cola flaskor och chips påsar..F'o'r mig (w00t)

Redigerad av xXxGemagexXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min datorplats. Bilden är tagen i sommras, men det är inte mycket som har förändrats. (w00t) Mitt rum är fult som stryk, ja.

'

Jag förstår inte varför du lämnar en Jolt burk bredvid din dator?, tänker du aldrig slänga den eller?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

'

Jag förstår inte varför du lämnar en Jolt burk bredvid din dator?, tänker du aldrig slänga den eller?

Började med at jag byggde ett Jolt- torn av toma burkar. Så ramlade den översta ned bakom skrivbordet, så då slängde jag dem som stod kvar. Några dagar senare plockade jag upp den som ramlat ned, och den har stått det sen dess.

Sverige, Sverige i ditt hjärta?

Nej, skrivbordet bara är i dem färgerna. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wowde! Jag bara längtade efter att få se en Scaleo 600... Har haft en sån trogen GTA-vän, men åskan slog ner så den får bli min server nu när mitt nya mammakort kommer till den :mellow:

Värst vad många som har Fujitsu-Siemens egentligen, har sett många Scaleo X här... Själv har jag bara Fujitsu-Siemens datorer, en ny Scaleo H, en Scaleo 600 och en ny bärbar och en gammal bärbar :huh: Fujitsu is the shit

EDIT:

Äsch... Jag fick inte quote att funka... Nåja men det var en Scaleo 600 på bild nånstans iaf....

Redigerad av aleczus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor