Halo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Min datorhörna hos pappa. Ska ta kort på den jag har hos mamma snart. Ser mysigt ut på något sätt, lite halvmörkt och intryckt i en hörna sådär. Btw, nice rallycar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Ser mysigt ut på något sätt, lite halvmörkt och intryckt i en hörna sådär. Btw, nice rallycar . Yeah, tycker det är mysigt. Kunde ha varit en bättre dator, men wattahekk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Yeah, tycker det är mysigt. Kunde ha varit en bättre dator, men wattahekk. Ibland är inte ekonomin som man vill kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Ibland är inte ekonomin som man vill kanske Jo tack, det vet jag mycket väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Haxxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Haxxor. Det som är haxx är att vi har likadan LGskärm ^^, Vad är det som visas på den skärmen btw ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Mitt öga ser LimeWire EDIT: Efter en mer nogrann titt så verkar mitt öga vara väldigt fel Redigerad 15 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Det som är haxx är att vi har likadan LGskärm ^^, Vad är det som visas på den skärmen btw ? Halvt transparant foobar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Så här ser min datorhörna ut. http://img101.imageshack.us/my.php?image=dsc00048my1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Så här ser min datorhörna ut. http://img101.imageshack.us/my.php?image=dsc00048my1.jpg Har du nyss fyllt fjorton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Igår verkar det som gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Har du nyss fyllt fjorton? 15 år den 14 september. @DimP: Tack. Redigerad 15 september, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Så här ser min datorhörna ut. http://img101.imageshack.us/my.php?image=dsc00048my1.jpg Weii, jag är med på ett hörn där Grattis btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Weii, jag är med på ett hörn där Grattis btw! Hade en likadan dator som dig förr, nästan iallafall, hur orkar du? . Wii, jag är med på ett större hörn höhöhöhöh..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Hade en likadan dator som dig förr, nästan iallafall, hur orkar du? . Wii, jag är med på ett större hörn höhöhöhöh..... Menar du mig, eller tommy dödaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Menar du mig, eller tommy dödaren? Oj quotade lite knasigt där kanske, men den övre meningen var riktat till tommy dödaren och den undre till dig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Hade en likadan dator som dig förr, nästan iallafall, hur orkar du? . Wii, jag är med på ett större hörn höhöhöhöh..... Ska bara köpa nytt graffe kort(jul klapp) så är datorn som ny. Den är ju egentligen en familje dator, men med nytt graffe kort så blir den en spel dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Ska bara köpa nytt graffe kort(jul klapp) så är datorn som ny. Den är ju egentligen en familje dator, men med nytt graffe kort så blir den en spel dator. Nej, du har bara 512 mb RAM. Offtopic är hett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Tror att jag ska formatera min dator snart, den går segt och har massor av saker som jag vill ha bort. Hur går jag nu tillväga då? Jag har en Win XP SP2. Skriv lättförståeligt, snälla. Whoops.. fel tråd... Redigerad 16 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Nej, du har bara 512 mb RAM. Offtopic är hett. Nej jag har 1 gig, har köpt för ca 6 månader sedan extra 512. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts