Jump to content

Datorhörnan

KalleR
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 495
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Såhär ser min uppdaterade datorhörna ut. Observera den nya fina laptopen :wub:

Jag är nöjd med den!

Porrig stol...

Varför en sån massa skärmar och skräp? Erkänn att du krafsat ihop det där åbäket till datorhörn bara för att flasha. "Yo, check it! Jag har typ fyra P-II:or och en sju år gammal laptop. I'm tha man!"

Observera att jag inte hatar på dig, bara bråkar lite, Sigge lille...

EDIT: Och vad är dealen med de två små tjocka dildosarna till vänster om laptopen? Och var kopplar man in Gamecube:en? Vore det inte trevligare med en TV inom bra räckhåll också? Sedan vill jag även understryka hur mycket jag älskar tapeterna...

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du hade ju några prylar! ^_^

Vad har du datorn på stolen till?

Den hade jag som server en gång i tiden innan min vän skaffade en bättre jag lägger upp allt jag vill ha upplagt på :wub:

Porrig stol...

Varför en sån massa skärmar och skräp? Erkänn att du krafsat ihop det där åbäket till datorhörn bara för att flasha. "Yo, check it! Jag har typ fyra P-II:or och en sju år gammal laptop. I'm tha man!"

Observera att jag inte hatar på dig, bara bråkar lite, Sigge lille...

EDIT: Och vad är dealen med de två små tjocka dildosarna till vänster om laptopen? Och var kopplar man in Gamecube:en? Vore det inte trevligare med en TV inom bra räckhåll också? Sedan vill jag även understryka hur mycket jag älskar tapeterna...

Jo, på den har jag haft vilda sexpartyn med mig själv... Men mina två dildos...

Angående överflöden av skärmar och datorer kan jag förklara det såhär:

Datorn på stolen var som sagt en server under en tid. Skärmen under TV:n fanns där min svarta skärm för tillfället är, dvs jag hade den som "Primär skärm" (obserbera det svåra ordet).

Och sedan är det ju lite skrytfaktor med att ha en massa onödiga saker på sitt rum :P

Gamecuben kanske är kopplad till datorn, eller till TV:n till vänster i bild

Ja, den är kopplad till datorn. Den mer skarpsynte ser att jag har ett externt videokort ovanpå datorn. Fint, va? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor