Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Beck´s Stora_tomtefar: Jag använder det för tillfället. Väntar på ett annat, som mor & far har.. KalleR: Den är ruskigt goo. Öl i glasflaska.. Mums ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 För tillfället.. http://img499.imageshack.us/img499/8536/pict08192pq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Stora_tomtefar: Jag använder det för tillfället. Väntar på ett annat, som mor & far har.. KalleR: Den är ruskigt goo. Öl i glasflaska.. Mums ! Jag har tyvärr bara på burk... http://img492.imageshack.us/img492/7534/godis1kl.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag har tyvärr bara på burk... http://img492.imageshack.us/img492/7534/godis1kl.jpg Nästa a-lags bänken på stan ? Nejdå, men jag gillar Christian Firtal .. Så jävla god. (och världens bästa namn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Usch. billig smuggel. tycker till och med harboe är godare fast van va offt det blev nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Usch. billig smuggel. tycker till och med harboe är godare fast van va offt det blev nu Hahah. Harboe gillar jag inte speciellt mkt.. Fast, som sagt. Harboe i glasflaska är fan så gott Ace: Fattigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Ace: Fattigt ? Pärsk.. min syster snodde mitt skrivbord Ska få ett nytt på måndag som tur är. Redigerad 30 oktober, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Så Redigerad 30 oktober, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Sen när blev det här en tråd om alkohol? T: Slänger upp en bild när vår digitalkamera är fixad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Sen när blev det här en tråd om alkohol? T: Slänger upp en bild när vår digitalkamera är fixad. Började i andra posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Sen när blev det här en tråd om alkohol? T: Slänger upp en bild när vår digitalkamera är fixad. Man måste ju få kommentara varandras bilder . Och det ena leder till det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Här sitter jag hela dagarna .. Jag är besviken på dig! Ser bara en Generaldosa i hela samlingen. Och några LD.. Hade du inte råd till bättre? LD går väl... Men general ska det vara. Redigerad 30 oktober, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag är besviken på dig! Ser bara en Generaldosa i hela samlingen. Och några LD.. Hade du inte råd till bättre? LD går väl... Men general ska det vara. Hahaha.. 35 á Rape 4 LD 1 General 1 Röda Lacket 1 Mocca Men , general är den äckligaste av alla snussorter . Och LD är bra, ifall man har dåligt med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hahaha.. 35 á Rape 4 LD 1 General 1 Röda Lacket 1 Mocca Men , general är den äckligaste av alla snussorter . Och LD är bra, ifall man har dåligt med pengar. General äckligt? General är det ända rätta! Nästa gång ska jag fan pröva en Rapé, så får vi se hur det går Mocca är väl kasst? Det 'ärväl typ som Catch? sånt skitsnus. Röda lacket har jag aldrig hört äns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 General äckligt? General är det ända rätta! Nästa gång ska jag fan pröva en Rapé, så får vi se hur det går Mocca är väl kasst? Det 'ärväl typ som Catch? sånt skitsnus. Röda lacket har jag aldrig hört äns. General är äcklig ja .. Rapé är verkligen gott. Fyfasen så gött det är... Det smakar tallbarr Men, fuck så gott det är.. Mocca var jag tvungen att köpa, för den smakar jenka Röda Lacket är lössnus.. Vanligt lössnus är grovkornigt, men röda lacket är väldigt fint och slätt.. När man bakat en snus, är det som en gummiboll typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 General är äcklig ja .. Rapé är verkligen gott. Fyfasen så gött det är... Det smakar tallbarr Men, fuck så gott det är.. Mocca var jag tvungen att köpa, för den smakar jenka Röda Lacket är lössnus.. Vanligt lössnus är grovkornigt, men röda lacket är väldigt fint och slätt.. När man bakat en snus, är det som en gummiboll typ. Äh.... Ja jag ska då fan köpa en Rapé nästa gång... Äh snus ska inte smaka jenkan... vafan! Lössnus kan du behålla! Bara smakat general lös dock, Det var gott som fan men jobbigt och man fick nickokick direkt! Ajja... nu får vi nog inte snacka mer om det här... Då blir folk ledsna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Så Har du också köpt din stol hos jysk? Knakar din? Fin hörna förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Som den magiker jag är så håller jag på att översätta trickbeskrivningar till svenska. Stökigt, inte mitt rum ... mitt är ännu värre. http://beffo.mine.nu/hunter/min_horna.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag har tyvärr bara på burk... http://img492.imageshack.us/img492/7534/godis1kl.jpg Var du inte arbetslös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Som den magiker jag är så håller jag på att översätta trickbeskrivningar till svenska. Stökigt, inte mitt rum ... mitt är ännu värre. Vi har lov.... Inte kemi.. inte kemi.. inte kemiiiiiiiiiiiiiii Nej men vi har samma sorts bok Ser lite 4nnurlunda ut än vadddzoir vi har sätt i haxX0r c4mm€n Redigerad 30 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts