Alle090 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Här är min. Jag hatar den, men vi ska flytta snart så jag får hålla ut tills dess... :'( Och jag har en dator som jag fösöker laga under till så det finns knappt nån ben-space.. Negativt: - Knappt nåt utrymme - Oskön stol som F*N - Lätt stöklig Posetiv: - Vet inge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Här är min. Jag hatar den, men vi ska flytta snart så jag får hålla ut tills dess... :'( Och jag har en dator som jag fösöker laga under till så det finns knappt nån ben-space.. Negativt: - Knappt nåt utrymme - Oskön stol som F*N - Lätt stöklig Posetiv: - Vet inge Detta är en oskön stol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Detta är en oskön stol Oj, Tror vi är rätt så lika. Har en stål stol med en Setn-stel kudde... :'( tro inte den är hälsosam... MEN Jag kan sitta i min säng och kolla via TV:n. Men nu har det hänt nåt så bilden blir Svart/vit.. Men annars att köra Moddat Gta Sa nät man sitter i sängen och kollar på Tv:n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Oj, Tror vi är rätt så lika. Har en stål stol med en Setn-stel kudde... :'( tro inte den är hälsosam... MEN Jag kan sitta i min säng och kolla via TV:n. Men nu har det hänt nåt så bilden blir Svart/vit.. Men annars att köra Moddat Gta Sa nät man sitter i sängen och kollar på Tv:n... Byt från NTSC till PAL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Byt från NTSC till PAL. Funkar inte :'( Asså.. Jag fösöker att byta mellan massor av altenativ... Det fanna massor av val.... Fösökte med: Pal Pal Sverige NTSC-M (Vanlig NTSC fann ej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Funkar inte :'( Asså.. Jag fösöker att byta mellan massor av altenativ... Det fanna massor av val.... Fösökte med: Pal Pal Sverige NTSC-M (Vanlig NTSC fann ej) Sen går det väl att välja composite/rgb eller nåt sånt väl? Har för mig det (fråga Siana, han vet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Sen går det väl att välja composite/rgb eller nåt sånt väl? Har för mig det (fråga Siana, han vet). ?? Det vet jag inte var man gör.. Men jag ska PM:a Siana och kolla om han vet nåt.. BTW:_ Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Här är mitt lilla hörn. http://img49.imageshack.us/img49/9774/datahorndk4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Här är mitt lilla hörn. http://img49.imageshack.us/img49/9774/datahorndk4.jpg Windowed Mode FTW! Btw var e din vindgrejjs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Har inte visat mitt lilla hörn ännu, slänger upp det imorgon tror jag, har tyvär ingen bild just nu - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nystädat.. http://img221.imageshack.us/img221/5815/pict4169bv7.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Tagen för några veckor sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Tagen för några veckor sedan. Har du den PA-förstärkaren till dom små högtalarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Har du den PA-förstärkaren till dom små högtalarna? Nej, aboslut inte. Den är till två 1600watts basar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nej, aboslut inte. Den är till två 1600watts basar. Ah. Bara basar? Har du datorhögtalarna som komplement högre upp bland frekvenserna eller har du några fler feta grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ah. Bara basar? Har du datorhögtalarna som komplement högre upp bland frekvenserna eller har du några fler feta grejer? Jag har inga feta grejer alls, tyvärr. Grabben närmast i bild på fotografiet är ägare till såväl förstärkaren som baslådorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Jag har inga feta grejer alls, tyvärr. Grabben närmast i bild på fotografiet är ägare till såväl förstärkaren som baslådorna. Joho då har du ju en fet grabb (dvs. polare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Jag har inga feta grejer alls, tyvärr. Grabben närmast i bild på fotografiet är ägare till såväl förstärkaren som baslådorna. Naaw. Stackars dig. Hur bra är dom högtalarna egentligen? Har hört att dom suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Naaw. Stackars dig. Hur bra är dom högtalarna egentligen? Har hört att dom suger De jag har till datorn? Inget fel på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Här är min http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/DSCN0701.JPG Redigerad 18 augusti, 2006 av darkfejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts