Jump to content

Datorhörnan

KalleR
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 495
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Yepp, 4 år på nacken. :P

Dessa dagar ... då man fick en hyffsad dator för 15.000

.. och nu får man en dubbelt så bra får 6. -_-

Min har 5 år på nacken (en Dell alltså). Men en ny är beställd :) bara att den kommer i September :( .

Nu ska jag inte gå mer offtopic.

Edit: Stavfel.

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
Jag bestämde mig för att ta ett kort på mitt minimala skrivbord i mitt minimala rum. Spökigt :P Det är ju nästan så att jag själv inte känner igen den.

Åh nej, nu kommer Skribb komma med sina kommentarer pga korset som jag har hängandes från bokhyllan :)

Jag hade inte ens tänkt klicka på din bild men bara för att du skrev det där så...

Äh, jag fattar. Du har väl konfirmerat dig eller något sådant. Eller fått det i julklapp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppdatering.

Hyllan och kroken är ny. Kroken är skitnajs, annars ligger lurarna bara och skräpar på skrivbordet.

På hyllan har jag mest massa skit från skrivbordet men nu fick jag plats med teburkar också. Visserligen har jag bara söderblandning nu, men blodapelsin, rabarb/grädde och passionsfrukt är på gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppdatering.

Hyllan och kroken är ny. Kroken är skitnajs, annars ligger lurarna bara och skräpar på skrivbordet.

På hyllan har jag mest massa skit från skrivbordet men nu fick jag plats med teburkar också. Visserligen har jag bara söderblandning nu, men blodapelsin, rabarb/grädde och passionsfrukt är på gång.

Men vafalls.. Hur kan du inte ha det stökigt på ditt skrivbord?! Det är ju lixom #1 som man måste ha för att få det hemtrevligt.

Finns inget värre än när mamma har vart och "städat" min hörna när jag inte vart hemma. Jag blir helt deprimerad och sen hittar jag inte mina saker på flera veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafalls.. Hur kan du inte ha det stökigt på ditt skrivbord?! Det är ju lixom #1 som man måste ha för att få det hemtrevligt.

Finns inget värre än när mamma har vart och "städat" min hörna när jag inte vart hemma. Jag blir helt deprimerad och sen hittar jag inte mina saker på flera veckor.

Jag är minimalist I guess. Hela mitt rum har varit sjukt stötigt till för några veckor sen när jag slängde massa skräp.

Skitjobbigt att ha stökigt, man hittar ju ingenting då heller.

Jag blir deprimerad när det är stökigt men det är väl bara jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är minimalist I guess. Hela mitt rum har varit sjukt stötigt till för några veckor sen när jag slängde massa skräp.

Skitjobbigt att ha stökigt, man hittar ju ingenting då heller.

Jag blir deprimerad när det är stökigt men det är väl bara jag.

Samma här. va sjukt stökigt hos mig också och de gillas inte! så jag rensade mitt skrivbord nu i helgen :) kanske kommer en bild senare :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor