Mathias Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Nytt skrivbord sedan typ två veckor. soft papperskorg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Det var väl fan inte stökigt!? ÄR det en Delldator du har? Yepp, 4 år på nacken. Dessa dagar ... då man fick en hyffsad dator för 15.000 .. och nu får man en dubbelt så bra får 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 soft papperskorg Ja haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Nytt skrivbord sedan typ två veckor. Jasså så du har ändrat om De var länge sedan man var hos dig då Min hörna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Yepp, 4 år på nacken. Dessa dagar ... då man fick en hyffsad dator för 15.000 .. och nu får man en dubbelt så bra får 6. Min har 5 år på nacken (en Dell alltså). Men en ny är beställd bara att den kommer i September . Nu ska jag inte gå mer offtopic. Edit: Stavfel. Redigerad 13 juni, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Har 2 datorer.. ingen av dom så jävla bra.. så här ser det ut iaf.. ena iaf.. Redigerad 13 juni, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Mitt: http://img99.imageshack.us/my.php?image=cimg1702ts2.jpg Har samma skrivbord som ovan ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Mitt: http://img99.imageshack.us/my.php?image=cimg1702ts2.jpg Har samma skrivbord som ovan ju. Säker på att det är precis samma skrivbord Redigerad 13 augusti, 2006 av eXon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Säker på att det är precis samma skrivbord Undrar om det är jobbigt för dem att langa skrivbordet mellan varandra såfort någon vill ha datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Undrar om det är jobbigt för dem att langa skrivbordet mellan varandra såfort någon vill ha datorn. Kopiatorn vettu. Den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Kopiatorn vettu. Den är bra. Åh , vilka oanade funktioner kopiatorn har, trodde aldrig den kunde sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Städar ni era skrivbord/bord innan ni tar bild eller? Mitt är alltid så stökigt å fullproppat med massor av saker så det blir lite jobbigt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Hehe jag har ett likadant skrivbord som dig Jag kommer snart att lägga upp en bild på mitt otroligt stökiga skrivbord Edit: Här har ni det Jag har likadannt också, stökigt just nu. Och så har jag visst lika som tiger också? Då är vi 4 om samma bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag bestämde mig för att ta ett kort på mitt minimala skrivbord i mitt minimala rum. Spökigt Det är ju nästan så att jag själv inte känner igen den. http://img83.imageshack.us/img83/8324/imag00239rm.th.jpg Åh nej, nu kommer Skribb komma med sina kommentarer pga korset som jag har hängandes från bokhyllan Jag hade inte ens tänkt klicka på din bild men bara för att du skrev det där så... Äh, jag fattar. Du har väl konfirmerat dig eller något sådant. Eller fått det i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Uppdatering. http://www.starbase.se/files/skrivbord.jpg Hyllan och kroken är ny. Kroken är skitnajs, annars ligger lurarna bara och skräpar på skrivbordet. På hyllan har jag mest massa skit från skrivbordet men nu fick jag plats med teburkar också. Visserligen har jag bara söderblandning nu, men blodapelsin, rabarb/grädde och passionsfrukt är på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Uppdatering. Hyllan och kroken är ny. Kroken är skitnajs, annars ligger lurarna bara och skräpar på skrivbordet. På hyllan har jag mest massa skit från skrivbordet men nu fick jag plats med teburkar också. Visserligen har jag bara söderblandning nu, men blodapelsin, rabarb/grädde och passionsfrukt är på gång. Men vafalls.. Hur kan du inte ha det stökigt på ditt skrivbord?! Det är ju lixom #1 som man måste ha för att få det hemtrevligt. Finns inget värre än när mamma har vart och "städat" min hörna när jag inte vart hemma. Jag blir helt deprimerad och sen hittar jag inte mina saker på flera veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Här sitter jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Men vafalls.. Hur kan du inte ha det stökigt på ditt skrivbord?! Det är ju lixom #1 som man måste ha för att få det hemtrevligt. Finns inget värre än när mamma har vart och "städat" min hörna när jag inte vart hemma. Jag blir helt deprimerad och sen hittar jag inte mina saker på flera veckor. Jag är minimalist I guess. Hela mitt rum har varit sjukt stötigt till för några veckor sen när jag slängde massa skräp. Skitjobbigt att ha stökigt, man hittar ju ingenting då heller. Jag blir deprimerad när det är stökigt men det är väl bara jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jag är minimalist I guess. Hela mitt rum har varit sjukt stötigt till för några veckor sen när jag slängde massa skräp. Skitjobbigt att ha stökigt, man hittar ju ingenting då heller. Jag blir deprimerad när det är stökigt men det är väl bara jag. Samma här. va sjukt stökigt hos mig också och de gillas inte! så jag rensade mitt skrivbord nu i helgen kanske kommer en bild senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Här är mitt då; http://img528.imageshack.us/img528/8894/dsc00219nq8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts