Jump to content

Datorhörnan

KalleR
 Share

Recommended Posts

Ajdå. trodde jag skulle bli busted direkt, men istället fick jag en trälig (ev. riktigt smart) motfråga.

Det är inte min bild, jag hittade den på internet för åratal sedan :( . Fick för mig att folk skulle känna igen den.

:P

Det var så jag tänkte "busta" dig, trodde du skulle fortsätta ljuga ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 495
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad e meningen med två Skärmar kan man spela två olika spel på dem? (w00t)

Om spelet stöder det kan man spela över 2 skärmar.

Annars är det klockrent när man till exempel sysslar med webbdesign. Photoshop, Topstyle och Zend Studio på ena skärmen och Firefox på andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om spelet stöder det kan man spela över 2 skärmar.

Annars är det klockrent när man till exempel sysslar med webbdesign. Photoshop, Topstyle och Zend Studio på ena skärmen och Firefox på andra.

Kan jag tex spela Cs på ena och Silkroad på andra? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror de går.. Men datorn måste ju va bra, annars laggar de gött när 2 spel är igång :lol:

nu blev de kanske lite offtopic..

Men vart kan jag hitta ett program som de står ungefär vad datorna har för grejor Winxp osv..?

Tänkte fråga om min data pallar Sro + Css eller Sro + Sro.. (w00t)

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vart kan jag hitta ett program som de står ungefär vad datorna har för grejor Winxp osv..?

Start -> Kör -> dxdiag

Där står vad du har för saker... Vet du inte vad som är vad så så ta print screen både på "System" fliken och "Bildskärm", eller så tar du "spara all information" och postar det här..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kompis behövde 4gb ram för att spela CS 1.6 och L2 samtidigt, med bra fps.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bleh.

Undanröjer bevis av min existens, eller iaf min föredetta. (aka foton på väggen)

Och nej, fotöljen är inte missfärgad, den är så ful från början. Det är därför jag har den, annars hade den vart på tippen nu. Konstigt att fula grejer alltid ska vara dom skönaste.

Njeh, jag tycker den såg lite mysig ut...men säger du det så :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bleh.

Undanröjer bevis av min existens, eller iaf min föredetta. (aka foton på väggen)

Och nej, fotöljen är inte missfärgad, den är så ful från början. Det är därför jag har den, annars hade den vart på tippen nu. Konstigt att fula grejer alltid ska vara dom skönaste.

Digger fotöljen, skulle vilja ha en sån här o slagga i :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Digger fotöljen, skulle vilja ha en sån här o slagga i :)

Den är fruktansvärt underskattad. Kollar man på den så säger hjärnan nej, den är verkligen ful som stryk. Men oj så fel man har, när man väl sätter sig i den är den fan skönare än en sån där lyxig bio-stol. Mumma. *gnider röven mot fotöljen*

Iofs så är själva sitsen helt utnött, så allt tyg på den är borta, bara väven kvar. Men vad gör det, lika skön för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bleh.

Är det härligt att ha 2 st skärmar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor