KalleR Skrivet 2 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Ajdå. trodde jag skulle bli busted direkt, men istället fick jag en trälig (ev. riktigt smart) motfråga. Det är inte min bild, jag hittade den på internet för åratal sedan . Fick för mig att folk skulle känna igen den. Det var så jag tänkte "busta" dig, trodde du skulle fortsätta ljuga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Det var så jag tänkte "busta" dig, trodde du skulle fortsätta ljuga Ahaaa. smart. Fan vilken tajt stämning det blev nu, nästan så man sitter och skäms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Vad e meningen med två Skärmar kan man spela två olika spel på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Vad e meningen med två Skärmar kan man spela två olika spel på dem? Om spelet stöder det kan man spela över 2 skärmar. Annars är det klockrent när man till exempel sysslar med webbdesign. Photoshop, Topstyle och Zend Studio på ena skärmen och Firefox på andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Om spelet stöder det kan man spela över 2 skärmar. Annars är det klockrent när man till exempel sysslar med webbdesign. Photoshop, Topstyle och Zend Studio på ena skärmen och Firefox på andra. Kan jag tex spela Cs på ena och Silkroad på andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Kan jag tex spela Cs på ena och Silkroad på andra? Tror de går.. Men datorn måste ju va bra, annars laggar de gött när 2 spel är igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Tror de går.. Men datorn måste ju va bra, annars laggar de gött när 2 spel är igång nu blev de kanske lite offtopic.. Men vart kan jag hitta ett program som de står ungefär vad datorna har för grejor Winxp osv..? Tänkte fråga om min data pallar Sro + Css eller Sro + Sro.. Redigerad 4 juni, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 nu blev de kanske lite offtopic.. Men vart kan jag hitta ett program som de står ungefär vad datorna har för grejor Winxp osv..? Tänkte fråga om min data pallar Sro + Css eller Sro + Sro.. Start -> Kör -> dxdiag Där står vad du har för saker... Vet du inte vad som är vad så så ta print screen både på "System" fliken och "Bildskärm", eller så tar du "spara all information" och postar det här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 nu blev de kanske lite offtopic.. Men vart kan jag hitta ett program som de står ungefär vad datorna har för grejor Winxp osv..? Tänkte fråga om min data pallar Sro + Css eller Sro + Sro.. En kompis behövde 4gb ram för att spela CS 1.6 och L2 samtidigt, med bra fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) En kompis behövde 4gb ram för att spela CS 1.6 och L2 samtidigt, med bra fps. har 1024MB Ram minne btw bilderna http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/namnlos-xix.JPG http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/System-xdx.JPG va fan dem blir sämst kan skicka bilderna över PM istället. Redigerad 4 juni, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Här sitter jag och håller ögonen på er. Speciellt dem som kommer på DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Här sitter jag och håller ögonen på er. Speciellt dem som kommer på DH. Gulp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pimpy Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 här e min hörna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) http://img365.imageshack.us/img365/1467/1604081in.th.jpg Får väl lägga upp min lilla hörna å Svårt att få bra bilder med en gammal webkamera.. Redigerad 5 juni, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Bleh. Undanröjer bevis av min existens, eller iaf min föredetta. (aka foton på väggen) Och nej, fotöljen är inte missfärgad, den är så ful från början. Det är därför jag har den, annars hade den vart på tippen nu. Konstigt att fula grejer alltid ska vara dom skönaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Bleh. Undanröjer bevis av min existens, eller iaf min föredetta. (aka foton på väggen) Och nej, fotöljen är inte missfärgad, den är så ful från början. Det är därför jag har den, annars hade den vart på tippen nu. Konstigt att fula grejer alltid ska vara dom skönaste. Njeh, jag tycker den såg lite mysig ut...men säger du det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Bleh. Undanröjer bevis av min existens, eller iaf min föredetta. (aka foton på väggen) Och nej, fotöljen är inte missfärgad, den är så ful från början. Det är därför jag har den, annars hade den vart på tippen nu. Konstigt att fula grejer alltid ska vara dom skönaste. Digger fotöljen, skulle vilja ha en sån här o slagga i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Det är väl dags för mig att lägga upp en riktig bild här då. Måste säga att det ser riktigt ruttet ut (råkar vara våran undangömda källare som ingen vill renovera eller städa ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Digger fotöljen, skulle vilja ha en sån här o slagga i Den är fruktansvärt underskattad. Kollar man på den så säger hjärnan nej, den är verkligen ful som stryk. Men oj så fel man har, när man väl sätter sig i den är den fan skönare än en sån där lyxig bio-stol. Mumma. *gnider röven mot fotöljen* Iofs så är själva sitsen helt utnött, så allt tyg på den är borta, bara väven kvar. Men vad gör det, lika skön för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Bleh. Undanröjer bevis av min existens, eller iaf min föredetta. (aka foton på väggen) Och nej, fotöljen är inte missfärgad, den är så ful från början. Det är därför jag har den, annars hade den vart på tippen nu. Konstigt att fula grejer alltid ska vara dom skönaste. Är det härligt att ha 2 st skärmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts