Siana Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Tintin Ser även din splitt i vägguttaget. Konstigt ställe för att förstajack. Yah, kan inte överge honom, föfan. Ser du den turkosa boken i hyllan? Guinnes rekordbok- 97, mohah. Angående första jack kan jag säga att det faktiskt inte är det första jacket. Men vi har ingen telefon inkopplad i det första jacket, och då går det. @tojo909: Haha, tack! Min brorsa fick den för en herrans massa år på en julafton, sedan har den övergått till mig. Själv fick jag en Pokémon- plansch då. Jag borde ta lite bilder på mina väggar, har flera sevärda planscher. Den fräsigaste är min Larson!- plansch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Omg. Snart flyttar jag datorn till mitt rum eller så flyttar jag TVn till datorrummet. Har ingen bild nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) En liten uppdatering. Ny"städat" och lite omflyttat bland hyllorna. Redigerad 13 mars, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 En liten uppdatering. Ny"städat" och lite omflyttat bland hyllorna. Vad fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Här sitter jag. http://img285.imageshack.us/img285/1011/dscn11512ci.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Här sitter jag. http://img285.imageshack.us/img285/1011/dscn11512ci.jpg Du har också en kaktus på skrivbordet! ... Och så har du en sån Zebra- tavla som hänger i min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Här sitter jag. http://img285.imageshack.us/img285/1011/dscn11512ci.jpg Zebra. Redigerad 14 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Vad fint. Taack Edit: Eftersom det verkar vara så populärt med Kaktusar så har jag skaffat en också Riktigt trevligt http://img462.imageshack.us/img462/1812/dator0029df.jpg Redigerad 14 mars, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Taack Edit: Eftersom det verkar vara så populärt med Kaktusar så har jag skaffat en också Riktigt trevligt http://img462.imageshack.us/img462/1812/dator0029df.jpg Populärt och populärt... That makes us three. Din såg förövrigt lite skum ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Taack Edit: Eftersom det verkar vara så populärt med Kaktusar så har jag skaffat en också Riktigt trevligt http://img462.imageshack.us/img462/1812/dator0029df.jpg Har en likadan mobil som du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Okej. Den är bra, bara det att min har ett stort "streck" över displayen Måste bara säga: Det till vänster i min bild som ser ut som en del av det manliga könsorganet, är en arm på en "docka". Jag vet inte varför den ligger där, men det gör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Okej. Den är bra, bara det att min har ett stort "streck" över displayen Måste bara säga: Det till vänster i min bild som ser ut som en del av det manliga könsorganet, är en arm på en "docka". Jag vet inte varför den ligger där, men det gör den. Säkert.. Redigerad 14 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Säkert.. Jaa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Det känns som om jag har en likadan dator som KalleR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Jag har problem med att efter att ha sett så pass många bilder sluta störa mig på KalleRs fula äckliga jävla musmatta som ser helt rutten ut Redigerad 14 mars, 2006 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Samool: den är underbar Jag hade en kaktus när jag var liten, men jag lyckades döda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag har problem med att efter att ha sett så pass många bilder sluta störa mig på KalleRs fula äckliga jävla musmatta som ser helt rutten ut En sånn har jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ahh! Bara för det ska jag också skaffa en kaktus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag trodde grejen med dom var att de var typ odödliga...Obviously not =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag hade en kaktus när jag var liten, men jag lyckades döda den Vi hade en tävling när jag gick i typ 6'an.. Man skulle ha en växt och hålla den levande/sköta den i en månad eller så.. Jag var den enda som tog en kaktus.. Trots att jag vattna den 2-3 gånger och att den utsattes för en del attentat (massakerad av blyspetsar, alla taggar ryktes av, mm) så överlevde den jag kom på delad första plats.. Den lever fortfarande :/ Så.. hur lyckades du döda din? xD OT: Känner ett starkt behov av att hämta kameran.. Får väll bli i helgen när jag "har tid" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts