Jump to content

Datorhörnan

KalleR
 Share

Recommended Posts

Tintin :)

Ser även din splitt i vägguttaget. Konstigt ställe för att förstajack.

Yah, kan inte överge honom, föfan. Ser du den turkosa boken i hyllan? Guinnes rekordbok- 97, mohah. Angående första jack kan jag säga att det faktiskt inte är det första jacket. Men vi har ingen telefon inkopplad i det första jacket, och då går det.

@tojo909: Haha, tack! Min brorsa fick den för en herrans massa år på en julafton, sedan har den övergått till mig. Själv fick jag en Pokémon- plansch då. Jag borde ta lite bilder på mina väggar, har flera sevärda planscher. Den fräsigaste är min Larson!- plansch. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 495
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej. Den är bra, bara det att min har ett stort "streck" över displayen  ^_^

Måste bara säga: Det till vänster i min bild som ser ut som en del av det manliga könsorganet, är en arm på en "docka". Jag vet inte varför den ligger där, men det gör den.

Säkert.. :wub:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade en kaktus när jag var liten, men jag lyckades döda den :o

Vi hade en tävling när jag gick i typ 6'an.. Man skulle ha en växt och hålla den levande/sköta den i en månad eller så.. Jag var den enda som tog en kaktus.. Trots att jag vattna den 2-3 gånger och att den utsattes för en del attentat (massakerad av blyspetsar, alla taggar ryktes av, mm) så överlevde den jag kom på delad första plats.. Den lever fortfarande :/

Så.. hur lyckades du döda din? xD

OT: Känner ett starkt behov av att hämta kameran.. Får väll bli i helgen när jag "har tid" :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor