Jacker Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Lägger upp en bild på mitt sen när jag kommer hem. JMC: Snyggt! Nu matchar skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 JMC: Snyggt! Nu matchar skärmen. Tack Ja det va fan på tiden. Alla polare har fan klagat på den fula skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ditt var nice JMC! Ny bild på mitt, största skillnaden är lägre kvalité på ölen och ny färg på pennan (se bilden i första posten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ditt var nice JMC! Ny bild på mitt, största skillnaden är lägre kvalité på ölen och ny färg på pennan (se bilden i första posten) Tack Ja ditt me. Och det har hänt en del ja. Ex. så har postitlappen på skärmen försvunnit Var e den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 nyss installerat min webcam, orkar inte fixa inställningarna en massa, så bilderna får vara kassa och sladden är inge lång, så kunde inte ta en hel bild av allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ska försöka fixa bild snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Min lilla hörna.. kort taget med mobilen. Redigerad 8 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Min lilla hörna.. kort taget med mobilen. Bra kvalité med för mobil. (tycker jag iallafall. ) Redigerad 8 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ditt var nice JMC! Ny bild på mitt, största skillnaden är lägre kvalité på ölen och ny färg på pennan (se bilden i första posten) Varför har du två fodral till BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Varför har du två fodral till BF2? Två? Är bara ett ju. Inte tänkt på att det kan vara en spegel där bakom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Varför har du två fodral till BF2? Spegel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) My computerplaza Redigerad 8 mars, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Skärmen ser inplastad ut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Är det överhuvudtaget någon som vill se min datorhörna? Vet nämligen inte om det är värt att leta upp våran digitalkamera..tror den är borttapad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Skärmen ser inplastad ut . Haha..det har du rätt i. Det är så många fingeravtryck på skärmen som jag inte orkat ta bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Är det överhuvudtaget någon som vill se min datorhörna? Vet nämligen inte om det är värt att leta upp våran digitalkamera..tror den är borttapad Jag vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Orkar inte ladda upp på nån imgehost sida så aja nu får det bära eller brista Edit: det är taget med mobil så det är därför det är så ljust ovanför skärmen Redigerad 8 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ditt var nice JMC! Ny bild på mitt, största skillnaden är lägre kvalité på ölen och ny färg på pennan (se bilden i första posten) Wie, likadana högtalare. För det är Creative jag anar där bakom va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Min hörna: http://img136.imageshack.us/img136/3493/victorvictor5st.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Min hörna: http://img136.imageshack.us/img136/3493/victorvictor5st.jpg HAHAHAAHAHAHAHA så har du med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts