_Neo_ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Kommer ihåg den stunden jag gick till GAME , 600 spänn i fickan och ett leende på läpparna. Tar ett exemplar av Grand Theft Auto : San Andreas från hyllan och går stolt mot kassan. Lägger fram spelet på kassan och tar fram pengarna. "Hejsan!" säger jag glatt till kassörskan. "Du måste vara 18 för att köpa det här spelet." Men det löste sig , ringde mina föreldrar så fick dom prata med kassörskan och då fick jag köpa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Kommer ihåg den stunden jag gick till GAME , 600 spänn i fickan och ett leende på läpparna. Tar ett exemplar av Grand Theft Auto : San Andreas från hyllan och går stolt mot kassan. Lägger fram spelet på kassan och tar fram pengarna. "Hejsan!" säger jag glatt till kassörskan. "Du måste vara 18 för att köpa det här spelet." Men det löste sig , ringde mina föreldrar så fick dom prata med kassörskan och då fick jag köpa spelet. Offtopic: ''Jaha, du är minderårig eller hur?'' ''Ja.'' ''Okej, för att få köpa det här måste din mamma eller pappa bekräfta att du får det.'' ''Eh, okej.'' Sen ringde jag. Det var då jag köpte tgw black monday. Visste inte att man kunde göra så där. Trode jag skulle komma tomhänt ut. Redigerad 1 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts