Jump to content

Helan & Halvan

Yukiz
 Share

Recommended Posts

Hur många på forumet älskar den gamla humorn från 20-50 talet med Laurel & Hardy? Tänkte tipsa om att det finns en DVD box med alla deras filmer på Discshop.se. Ska köpa den inom en snar framtid. Just nu har jag 3 filmer inspelade från -95 från TV4 med lite filmer. Wild Out West är enligt mig en utav dom bästa filmerna dom har gjort. Är det någon annan medsamma smak?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den filmen har jag inte sett Matteus (finns många jag inte har sett), vet du vad den heter? Jag söker en annan film med dom som dom har en affär (kommer inte ihåg vad dom sålde), och dom bråkade med rivalen jämte. Och varje gång de hade varit inne och klagat så tog dom var sin marshmellow när dom gick ut. Någon som vet vad den heter?

Laurel & Hardy - Collection (21 Disc Box) (Import)

EDIT: Stavfel

Redigerad av Yukiz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den filmen har jag inte sett Matteus (finns många jag inte har sett), vet du vad den heter? Jag söker en annan film med dom som dom har en affär (kommer inte ihåg vad dom sålde), och dom bråkade med rivalen jämte. Och varje gång de hade varit inne och klagat så tog dom var sin marshmellow när dom gick ut. Någon som vet vad den heter?

Laurel & Hardy - Collection (21 Disc Box) (Import)

EDIT: Stavfel

Nej, tyvärr vet jag inte vad den heter. Det var ett bra tag sen jag såg den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter den filmen där de hamnar i ett fängelse, och sen tar sig ut genom en tunnel...de fick tvätta innan det, men de sjabblade till det så hamnade de i fängelse tror jag. Vad heter den?

Vi fara till Sahara (Sons of the Desert). Där dom genomgår en miltärsplikt i Sahara. Tror det är den du menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor