Yukiz Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hur många på forumet älskar den gamla humorn från 20-50 talet med Laurel & Hardy? Tänkte tipsa om att det finns en DVD box med alla deras filmer på Discshop.se. Ska köpa den inom en snar framtid. Just nu har jag 3 filmer inspelade från -95 från TV4 med lite filmer. Wild Out West är enligt mig en utav dom bästa filmerna dom har gjort. Är det någon annan medsamma smak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Min fader visade mig 3 filmer med dom, jag garvade som fan åt dom. Jävligt sköna killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag har sett några filmer hos mormor och morfar, riktigt kul. Minns ett avsnitt när dom hade en planka på biltaket och körde omkring tills dom kom fram till ett dagis och ungarna skulle ha den till gungbräda . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Den filmen har jag inte sett Matteus (finns många jag inte har sett), vet du vad den heter? Jag söker en annan film med dom som dom har en affär (kommer inte ihåg vad dom sålde), och dom bråkade med rivalen jämte. Och varje gång de hade varit inne och klagat så tog dom var sin marshmellow när dom gick ut. Någon som vet vad den heter? Laurel & Hardy - Collection (21 Disc Box) (Import) EDIT: Stavfel Redigerad 29 oktober, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Har ett par inspelade videor med dom hemma, roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Onkel Konkel - Helan och Halvan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Den filmen har jag inte sett Matteus (finns många jag inte har sett), vet du vad den heter? Jag söker en annan film med dom som dom har en affär (kommer inte ihåg vad dom sålde), och dom bråkade med rivalen jämte. Och varje gång de hade varit inne och klagat så tog dom var sin marshmellow när dom gick ut. Någon som vet vad den heter? Laurel & Hardy - Collection (21 Disc Box) (Import) EDIT: Stavfel Nej, tyvärr vet jag inte vad den heter. Det var ett bra tag sen jag såg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Minns ett där dom gömde sig i ett flygplan, som var tänkt att användas som rörligt mål för luftvärnskanoner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vad heter den filmen där de hamnar i ett fängelse, och sen tar sig ut genom en tunnel...de fick tvätta innan det, men de sjabblade till det så hamnade de i fängelse tror jag. Vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vad heter den filmen där de hamnar i ett fängelse, och sen tar sig ut genom en tunnel...de fick tvätta innan det, men de sjabblade till det så hamnade de i fängelse tror jag. Vad heter den? Vi fara till Sahara (Sons of the Desert). Där dom genomgår en miltärsplikt i Sahara. Tror det är den du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vi fara till Sahara (Sons of the Desert). Där dom genomgår en miltärsplikt i Sahara. Tror det är den du menar. Ja, det är den nog. Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vi fara till Sahara (Sons of the Desert). Där dom genomgår en miltärsplikt i Sahara. Tror det är den du menar. Tror det är den jag har sett också. Har för mig att det var några stora fiskar i dendär tunneln samt att *SPOILER* Helan dör på slutet och pånyttföds som en häst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Onkel Konkel - Helan och Halvan ? Helan och halvan tog sig på stjärthalvan. Jatack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Tror det är den jag har sett också. Har för mig att det var några stora fiskar i dendär tunneln samt att *SPOILER* Helan dör på slutet och pånyttföds som en häst. Det är den ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts