Independent_george Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag har laddat ner GTA 2 men får det inte att funka. När jag kör patchen så står det att patchen inte kan hitta GTA2. Vart ska jag lägga gta2 för att patchen ska hitta det? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag har laddat ner GTA 2 men får det inte att funka. När jag kör patchen så står det att patchen inte kan hitta GTA2. Vart ska jag lägga gta2 för att patchen ska hitta det? Tack på förhand Vart ligger den nu? testa att lägg den i gta mappen om den inte redan ligger där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Independent_george Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag har lagt patchen i gta-mappen men den hittar fortfarande inte installationen. Kan det vara så att man måste ha spelet under någon mapp som ska heta Rockstargames eller något sådant? Är det någon som vet vad mappen heter om man har originalspelet? Det kanske skulle hjälpa. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag har lagt patchen i gta-mappen men den hittar fortfarande inte installationen. Kan det vara så att man måste ha spelet under någon mapp som ska heta Rockstargames eller något sådant? Är det någon som vet vad mappen heter om man har originalspelet? Det kanske skulle hjälpa. MVH Här står allt du behöver veta. Hoppas det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anky Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 När jag connectar till en polare inom lan så krashar spelt =/ så patchen vore nog enn nödvändig sak.. men när jag försöker installera patchen så står det att den inte hittar något installerat gta2... kvittar var jag lägger patchen =/ någon som haft liknande problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts