megamannen Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Har du verkligen kollat upp det där om att GTA2 ska funka i Windows XP? Jag har GTA2 orginal, laddat ned nyaste patchen men det funkar ändå inte i XP. Det krachar. Man kan komma in i GTA manager men när man försöker antingen starta det eller köra i nätverk så krashar det! Måste man göra någonting mer? HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Mitt GTA2 funkar utmärkt i XP utan patch, du har väl inte brännt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megamannen Skrivet 21 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Nope har orginal köpte det när det kom ut i butikerna. Ganksa länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Konstigt, för en del fungerar det i Win XP och för andra inte.... För mig fungerar det utmärkt och jag använder Win XP Pro... Du använder möjligtvis inte Win XP Home? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 jag har xp home å de funkar inte ens me patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Jag har xp Home men det funkar perfekt.... Fast det e ner laddat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 det funkar jättebra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 har en kompis som kör gta2 i XP Home nedladdat (tyvärr) som fungerar perfekt. Själv kör jag Gta2 i Win 98 SE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Hmm... jag har XP Home och original GTA2 funkade inte... men nerladdat gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgul Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Mitt nerladdade går igång utan problem. Men det konstiga är att när jag är inne i spelet går allt 10 gånger för fort, minst. Nån som vet hur man fixar det? Det funkade ej med originalskivan kan tilläggas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 mitt funkar i xp pro orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Mitt funkar perfekt på Pro.. men vad är det för skillnad på Home och Pro igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 typ inget, lite mer funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 GTA 2 funkar inte heller för mig i Windows XP Pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Prova och gör såhär: högerklicka på gta2.exe och välj egenskaper och sedan väljer du Komplatiblitet tabben och kör exen som en windows 98 fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Prova och gör såhär: högerklicka på gta2.exe och välj egenskaper och sedan väljer du Komplatiblitet tabben och kör exen som en windows 98 fil ja det funkar! tror att det var så jag gjorde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Mitt funkar perfekt på Pro.. men vad är det för skillnad på Home och Pro igentligen? Inte så många skillnader men Home edition är en tidigare version. Pro. är mer klar och även fler buggar är fixade (tro mig jag har båda och man märker skillnader.) I home för mig blev det "skicka fel meddelanden" och sån skit hela tiden men har inte stött på det mer än kanske 2 gånger i pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
b3njo Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 För mig funkar det inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Mitt orginal gta funkde inte på XP Office. men när jag var tvungen att köpa en nyare version av gta 2 från pc best. Så fungerade gta 2 utmärkt utan någon patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Inte så många skillnader men Home edition är en tidigare version. Pro. är mer klar och även fler buggar är fixade (tro mig jag har båda och man märker skillnader.) I home för mig blev det "skicka fel meddelanden" och sån skit hela tiden men har inte stött på det mer än kanske 2 gånger i pro. "Skicka fel meddelande" går att stänga av i både Pro och Home. Högerklicka på "Den här datorn" Sedan klickar man på fliken Avancerat. och sedan fel rapportering eller något liknande . Så nu kan ni med home göra den till pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts