felshoe Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Varför göra en sånhär tråd när jag gjorde en likadan i förrgår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 . www.mess.be Jag kan inte hitta det. Någon annan som har hittat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Förlåt att jag drar upp tråden igen men när man har msn discovery ska man skriva det där !imitate hej i msn eller skriver man det någonstans i msn discovery? Fattar nada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Förlåt att jag drar upp tråden igen men när man har msn discovery ska man skriva det där !imitate hej i msn eller skriver man det någonstans i msn discovery? Fattar nada Du skriver det bara i konversationsfönstret. Alltså precis som vanligt fast du skriver !imitate innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Förlåt att jag drar upp tråden igen men när man har msn discovery ska man skriva det där !imitate hej i msn Ja Exempel.. Skriv detta din bästa kompis.. !imitate Jag är dumResultat: Ditt namn säger: !imitate Jag är dum Din bästa kompis säger: Jag är dum ( Fast din kompis ser inte "!imitate Jag är dum" ) Redigerad 31 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ja Exempel.. Skriv detta din bästa kompis.. Resultat: ( Fast din kompis ser "!imitate Jag är dum" ) Nej, de andra ser inte !imitate jag är dum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ok tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Nej, de andra ser inte !imitate jag är dum! Det är rättat.. Skrev fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Den man imiterar måste den pärsonen vara inloggad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Så där gjorde jag mot min klasskompis förut, lurade honom att jag var en annan, och eftersom jag visste vilka sporter han gick på och nummer grejs osv. så gick han på det och hotade med att ringa till hans farsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vafan står det att jag inte är inloggad för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vafan står det att jag inte är inloggad för? Dina kontakter är väll offline kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Dina kontakter är väll offline kanske. Nej, 6 online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Vafan står det att jag inte är inloggad för? "LoVe YoU vErY MuTcH" Redigerad 31 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 "LoVe YoU vErY MuTcH" Känner honom inte Men ärligt ingen som vet? *desperat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vafan står det att jag inte är inloggad för? Sköna kontaker du har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Sköna kontaker du har! Riktiga poeter, ja^_^ ..Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag kan vara den snälla personen o säga (!(!(!(!( OBS ALLA SOM VILL SKRIVA NGT SÅ DET BLIR SOM DEN ENA SKRIVER, GÖR SÅHÄR """ !imitate Din ko luktar Gurka """"" alltså !imitate Hej ÖHHH.. INGET ILLA OM GURKOR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 ÖHHH.. INGET ILLA OM GURKOR!!! Ta det som en komplimang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts