Jazz Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Stor Jeffla Bokstav http://www.messengerdiscovery.com Thank you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 ... Är det bara för mig som MSN inte funkar? "Din gateway verkar vara offline" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 ... Är det bara för mig som MSN inte funkar? "Din gateway verkar vara offline" Mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) ... Är det bara för mig som MSN inte funkar? "Din gateway verkar vara offline" Jag hade det, starta om routern. Men vadå när man skriver !imitate hej. Så står det med mitt namn fast hans teckenstil bara, det är ju största skiten, det är ju hur lätt som helst att genomskåda. Ädit: Jag kom på att om man har msn discovery så blir det så, men skriver man till en som inte har msn discovery så blir det som det ska. Redigerad 30 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Stor Jeffla Bokstav http://www.messengerdiscovery.com Stor boktstav är programmet gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Stor boktstav är programmet gratis? Ja det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ja det är det. Okej då vet jag ... lite offtopic men frågar här ändå Har hört från en del folk att msn kommer att börja kosta den 1 november. Är detta sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Okej då vet jag ... lite offtopic men frågar här ändå Har hört från en del folk att msn kommer att börja kosta den 1 november. Är detta sant? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Lol har också fått mail om de! Du måste skicka tilll 18 personer, då blir in msn gubbe blå osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 ... lite offtopic men frågar här ändå Har hört från en del folk att msn kommer att börja kosta den 1 november. Är detta sant? Hahahah! Kedjebrev kallas det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Lol har också fått mail om de! Du måste skicka tilll 18 personer, då blir in msn gubbe blå osv. Mmm precis så var det Fick lite panik när jag fick det men.... Det konstiga var att jag bara fick det till ena min hotmail adress och inte den andra då vart jag lite fundersam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 När jag skrev !imitate Hej så kom mitt namn och sen texten !imitate Hej.. På raden under kommer kontaktens namn och det står Hej efter namnet... Ser han det första eller bara hans namn och text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 När jag skrev !imitate Hej så kom mitt namn och sen texten !imitate Hej.. På raden under kommer kontaktens namn och det står Hej efter namnet... Ser han det första eller bara hans namn och text? Dom ser bara det andra, du ser ditt kommando och sedan hur det ser ut, dom ser bara hur det ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Haha, alla blev galna på mig när jag gjorde så! Alla blockade mig osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Haha, alla blev galna på mig när jag gjorde så! Alla blockade mig osv. Ja, mig är en del lite arga på också. Men bara klasskompisar, kanske för att jag gjorde bort mig med mina uttalande igår . Men skit i offtopiv nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Lånar tråden lite, Någon som vet hur man gör för att skicka vibabr utan att behöva vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Lånar tråden lite, Någon som vet hur man gör för att skicka vibabr utan att behöva vänta? På MSN Messenger 7.0 så satte man statusen på "Upptagen", sedan var det bara att vibba på, men vad jag vet så fixades den buggen till 7.5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Lånar tråden lite, Någon som vet hur man gör för att skicka vibabr utan att behöva vänta? Patcha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Patcha. Va? hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Va? hur? . www.mess.be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts