NiKe-eKiN Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hur gör man så att man kan skriva så man kan skriva åt den andra :S Någon jag känner kan men han vill inte säga hur . man måste ändra några inställnignar och så vet någon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Hur gör man så att man kan skriva så man kan skriva åt den andra :S Någon jag känner kan men han vill inte säga hur . man måste ändra några inställnignar och så vet någon ? Hur man gör så att man kan skriva så man kan skriva år den andra ??? va ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Menar du så att du skriver nånting, fast de blir så han skriver? adda mig på msn.. står i min sign, så kan ja skicka programmet.. o så får du massa andra saker med oxo då så du typ ser om folk stänger ner rutan o tar bort dig o massa grejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Sikorka gjorde så mot mig igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Menar du så att du skriver nånting, fast de blir så han skriver? adda mig på msn.. står i min sign, så kan ja skicka programmet.. o så får du massa andra saker med oxo då så du typ ser om folk stänger ner rutan o tar bort dig o massa grejs Kan jag också adda dig så att du kan skicka det? Snälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Msn Plus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Msn Discovery tror jag han menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Vet någon vad programmet heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Sikorka gjorde så mot mig igår Fan va kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Fan va kul.. Väldigt, trodde jag hade råkat komma åt någon knapp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Sikorka gjorde så mot mig igår Mot mig idag (eller igår lördag)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Fan va kul.. Haha, du gjorde så mot mig med, så hotade man med block så slutade du med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Fan va kul.. Efter ditt mellanstadie-spratt mot mig idag tänker jag nu skicka ett übervirus på dig... Vad har du för IP-nummer? *EDIT* Ska alla som blivigt utsatta för 10-åriga Sikorka skälla på honom jättemycket? Ni vet, värsta liksom gruppen typ ba' fan liksom... Typ... Redigerad 29 oktober, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Efter ditt mellanstadie-spratt mot mig idag tänker jag nu skicka ett übervirus på dig... Vad har du för IP-nummer? Jag vet inte.. :'( Va fan.. -- RadiuZ: nor_adde: Tiger: Mm.. Ville inte blir blockad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Men, hur gör man sån där imitationslarv ? Jag har programmet men vet itne hur man gör :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Men, hur gör man sån där imitationslarv ? Jag har programmet men vet itne hur man gör :/. Ska vi säga det? Nu får du leta. Hela natten. !imitate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ska vi säga det? Nu får du leta. Hela natten. !imitate Men, kom igen kan ingen säga ? Nu när vi gått över till vintertid fick jag ju en timme extra betänketid, men det hjälper inte när jag inte kan hitta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Men, kom igen kan ingen säga ? Nu när vi gått över till vintertid fick jag ju en timme extra betänketid, men det hjälper inte när jag inte kan hitta det. Jag kan vara den snälla personen o säga (!(!(!(!( OBS ALLA SOM VILL SKRIVA NGT SÅ DET BLIR SOM DEN ENA SKRIVER, GÖR SÅHÄR """ !imitate Din ko luktar Gurka """"" alltså !imitate Hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jaha, var kan man hitta programet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jaha, var kan man hitta programet då? Stor Jeffla Bokstav http://www.messengerdiscovery.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts