StellHell Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Same shit different wrapping. alla serier har de stora deta ögonen, alla äter cp ris bollar och har skit stora munnar med 2 tänder ibland och ibland hela munnen full av dem beroende på deras humör.... Ooooh.. Låt oss göra svenska serier med folk som bara har prickar till ögon och äter "cp" köttbullar. Sen åker vi till japan och frågar dom vad dom tycker om våra serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Same shit different wrapping. alla serier har de stora deta ögonen, alla äter cp ris bollar och har skit stora munnar med 2 tänder ibland och ibland hela munnen full av dem beroende på deras humör.... Eh, nej. Isåfall har du bara sett skräp som Pokémon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ok, är det någon som vet var man få tag på Naruto s01e01 fram till episod 92 eller något sånt. Finns inte äldre än 92~ på dom officiella torrent sidorna.. Jag vill gärna se det från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ok, är det någon som vet var man få tag på Naruto s01e01 fram till episod 92 eller något sånt. Finns inte äldre än 92~ på dom officiella torrent sidorna.. Jag vill gärna se det från början. Har du kollat på dc? Om du har tur så kanske du hittar en bra user med bra speed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ok, är det någon som vet var man få tag på Naruto s01e01 fram till episod 92 eller något sånt. Finns inte äldre än 92~ på dom officiella torrent sidorna.. Jag vill gärna se det från början. Everest här på forumet har bra speed och alla Naruto avsnitten sharade, snacka med honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag gillade dragonball det var kul när jag var yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts