Matteus Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Det är väl som de flesta program vissa är bra, andra inte. Jag har alltid gillat Silver Fang som handlar om björnhunden Silver som tillsammans med andra hundar springer tvärs över Japan och letar efter andra stridsdugliga hundar för att besegra den onda björnen Akkakkabouto. Det finns ju även människor med b.la Gaysouki som en gång ägde Silver och Gaysoukis farfar Gohey Takida som nog är den coolaste gubben öster om Västergötland. http://warfist.com/silverfang/use/anime/sve_cover1.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja vissa värre än andra. Och vad tycker du är värst enstaka folk som värmder katten och ett par som åkte till norge etc, eller ett förmodligen rikstäckande tv program där man visar tjejer som har orgasm tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Tittar inte. Och vad tycker du är värst enstaka folk som värmder katten och ett par som åkte till norge etc, eller ett förmodligen rikstäckande tv program där man visar tjejer som har orgasm tävling? Enstaka folk som dödar katter i mikrovågsugnen är definitivt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Vadå bra eller dåligt? Är filmer bra eller dåligt? Beror ju helt på.. Smaken är som baken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Anime är fränt =) gillar dock inte att titta på filmer osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Vet du hur många Full Metal Panic avsnitt det finns? Nej inte utantill, det är väl typ 10 på första säsongen och lika många på den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag gillar viss anime. Tillexempel Sailor Moon. Det är ett kvalitativt program om något! Kinos Journey går inte heller av för hackor. Har ännu inte sett Spirited Away, men planerar att se den snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Kasst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Kinos Journey går inte heller av för hackor. Är Kinos Journey amerikansk anime eller japansk? För på Canal+ snackar dom engelska. Eller är det dubbat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag har i princip bara sett en animeserie, och det var Gundam Seed. Den var jävligt bra i mitt tycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag har i princip bara sett en animeserie, och det var Gundam Seed. Den var jävligt bra i mitt tycke. Den har jag också sett, bra serie men den blev lite långtråkig vid slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Gillar Anime jag alltså Vote: Bra <3Anime forever<3 Har varit ett anime fan ända sen min brorsa börja snacka om det för ett bra tag sen, kommer inte ihåg vilken anime jag kolla på först Just nu kollar jag på Naruto, Fullmetal Alchemist, Samurai Champloo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag tycker det suger totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Brukar kolla på anime ibland, tycker det är bra. Några av argumenten på den där sidan var ju helt totalt jävla värdelösa, t ex. 1. Sen när är tecknat för barn? Har han aldrig hört talas om The Simpsons, South Park eller Family Guy? 2. Detta stämmer inte på alla anime filmer, många handlar inte ens om att slåss utan om alldagliga saker, och dom serierna som innehåller fighting scener som jag har sett har extra låg fps under den tiden. 3. Som 2:an så stämmer inte heller detta på alla animes, kolla bara på Dragonball tror inte någon av "the bad guy" ser ut på det sättet han beskriver det på. Och alla med mörka kläder och vitt hår är ju inte "bad news", t ex Kakashi i Naruto har ju hittills varit en trevlig prick. 4. Detta stämmer ju inte riktigt på alla stiler inom animen, men det är ju ändå karaktäriserande och väldigt dumt att använda som ett argument, som att säga att The Simpsons suger för att dom är gula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Skit. Redigerad 30 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Den har jag också sett, bra serie men den blev lite långtråkig vid slutet. Jag blev lite besviken efter sista avsnittet, men när jag hade sett om det ungefär 10 gånger visste jag att detta var en av de bästa serier jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Vote: Bra Pokémon och liknande är skit men filmer som Appleseed och Spirited Away är hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Godag yxskaft allihopa, är anime bra eller dåligt? "Nej!" Noll våte, kollar alldrig på det, vet inte vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Noll våte, kollar alldrig på det, vet inte vad det är Susning är din vän. http://susning.nu/Anime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Finns vissa bra men mycket är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts