eliizar Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Jag tycker att det sugar hååååårt, vad tycker ni? http://www.jeffersonse.com/2005/08/tta-skl...nime-suger.html Redigerad 29 oktober, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag gillade pokemon.. Men inget jag tittar på direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 S U G E R S K I T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Beror väll helt klart vad man tittar på ? Alltså vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Absolut ingenting för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Jag tittar ofta på anime såsom Naruto, Samurai X och liknande. Vote: Ja, anime är bra! Redigerad 29 oktober, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Kollade på pokemon när ja va liten men de suger nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Var några år sen jag såg på ett anime program senast, men jag tycker fortfarande det är bra, tittade mest på Hajime no Ippo och Full Metal Panic serierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Mjo, helt okej till vissa serier. Men serien kan inte vara allvarlig eller seriös, passar bara inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Anime är för Japaner Och japaner växer inte mycket... Om ni förstår vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Var några år sen jag såg på ett anime program senast, men jag tycker fortfarande det är bra, tittade mest på Hajime no Ippo och Full Metal Panic serierna. Vet du hur många Full Metal Panic avsnitt det finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja när vi är ändå inne på japaner så måste jag säga att den bilden (som även säkert andra har) är att japaner är jäkligt patetiska, hur många sjuka tv program och annat kommer inte därifrån? Jag vill inte dra alla över en kam men herre gud att vissa saker får visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Nej, jag tycker det suger, men jag älskar Simpsons, härlig humor det. Redigerad 29 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Ja när vi är ändå inne på japaner så måste jag säga att den bilden (som även säkert andra har) är att japaner är jäkligt patetiska, hur många sjuka tv program och annat kommer inte därifrån? Jag vill inte dra alla över en kam men herre gud att vissa saker får visas. I Sverige är vi mycket bättre, här visar vi mycket intelligenta program där bara bildade och seriösa mäniskor får delta, Paradis Hotel är ett exempel på ett sådant progran. Nej, jag tycker det suger, men jag älskar Simpsons, härlig humor det. Anime är väl den Japanska konsttraditionen Manga fast avbildad på film? Simpsons tillhör väl klassiskt tecknat? Redigerad 29 oktober, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 I Sverige är vi mycket bättre, här visar vi mycket intelligenta program där bara bildade och seriösa mäniskor får delta, Paradis Hotel är ett exempel på ett sådant progran. Haha, håller med där. Och den där artikel eller vad sjutton det var skiter jag fullständigt i, om man ser på en annan han skrivit, "Låt alla kunna köpa vapen!", då ignorerade jag hans artikel om anime fullständigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 1. Anime är väl den Japanska konsttraditionen Manga fast avbildad på film? 2. Simpsons tillhör väl klassiskt tecknat? 1. Right! 2. Wrong! Simpsons räknas som amerikansk tecknad komedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Fel forum *Reported* Vote: Nej Inget för mig (speciellt inte om det är porr ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 I Sverige är vi mycket bättre, här visar vi mycket intelligenta program där bara bildade och seriösa mäniskor får delta, Paradis Hotel är ett exempel på ett sådant progran. Anime är väl den Japanska konsttraditionen Manga fast avbildad på film? Simpsons tillhör väl klassiskt tecknat? Men ja ofcoure! men vi har inga program där man ska tävla i vilken tjej som ska får orgasm fortast eller slicka folk i röven live. Det finns en märkbar skillnad, även om ni kommer att accossiera dem till kända svenska program, DET ÄR TVÅ HELT OLIKA DIVISIONER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag tittar ibland och dem bästa är Nauruto och One Pice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Ja när vi är ändå inne på japaner så måste jag säga att den bilden (som även säkert andra har) är att japaner är jäkligt patetiska, hur många sjuka tv program och annat kommer inte därifrån? Jag vill inte dra alla över en kam men herre gud att vissa saker får visas. Men är t. ex amerikanerna bättre? Människor som använder sina mikrovågsugnar för att torka sina katter och sen stämmer tillverkaren för att de inte varnat för det. Eller paret som reste till Norge eftersom de hört om midnatts-solen och trodde det var en annan sol. Alla länder har sina egenheter... Redigerad 29 oktober, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts