NamChai Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Tja Tankte bara saga hej fran mig i maroco det e ca 26 grader och solen skiner. Hur har ni det i sverige? kqnske skriver har nan annan dag P.s deras tangentbord e helt kefa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Tja Tankte bara saga hej fran mig i maroco det e ca 26 grader och solen skiner. Hur har ni det i sverige? kqnske skriver har nan annan dag P.s deras tangentbord e helt kefa. Blåsigt,svagt regn,grå himmel här I Umeå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Blåsigt, Kallt, m.m Hur länge ska du vara i marocco da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Till den 10 november :'( oj oj oj den marocanska inget annat kan sla den... det e ju ramadan nu sa jag far inte ata men 1 november sa e ramadan over och alla kommer vara glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Till den 10 november :'( oj oj oj den marocanska inget annat kan sla den... det e ju ramadan nu sa jag far inte ata men 1 november sa e ramadan over och alla kommer vara glada Aha ok Jo da..jag e också muslim bara så du vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 De varsta e att jag e inte muslim det e min lilebrors pappa som e det. han traffa min mamma nar jag var 3 och hqn bodde hos os tills jag var 14 sa jag kallar han pappa. nu e det e det 2 timmqr kvar tills jag far ata och dricka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jag sitter just nu och skriver så att fingrarna blöder i mitt anteckningsblock. Men aja, hoppas du har roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 De varsta e att jag e inte muslim det e min lilebrors pappa som e det. han traffa min mamma nar jag var 3 och hqn bodde hos os tills jag var 14 sa jag kallar han pappa. nu e det e det 2 timmqr kvar tills jag far ata och dricka Jaha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hejsan. Idag? Imorn, Igår vem vet. Idag har det varit rätt så fint väder men nu är det mäst... *drar upp rullgardinen* ...mörkt. Luktar så gott och är sån behaglig luft nu vid gränsen till vintern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hejsan. Idag? Imorn, Igår vem vet. Idag har det varit rätt så fint väder men nu är det mäst... *drar upp rullgardinen* ...mörkt. Luktar så gott och är sån behaglig luft nu vid gränsen till vintern WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD! Exakt så känner jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts