KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Karatemorfar: grejen var ju den att du frågade mig den hemliga frågan på msn, och eftersom jag glömmt bort vad jag hade som hemlig fråga svarade jag tillräckligt nära svaret för att du skulle kunna lista ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Karatemorfar: grejen var ju den att du frågade mig den hemliga frågan på msn, och eftersom jag glömmt bort vad jag hade som hemlig fråga svarade jag tillräckligt nära svaret för att du skulle kunna lista ut det Jajust ja, så var det .. Men sur vart du på mig iaf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Err,, jag dödade en lowlvl i WoW innan Lågt Själv puttade jag ut en kompis för ett stup på Outcast nyss. Sen sa jag att jag skulle bära över han över ett hål med grip men "tappade" han när han var över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Lågt Själv puttade jag ut en kompis för ett stup på Outcast nyss. Sen sa jag att jag skulle bära över han över ett hål med grip men "tappade" han när han var över det. MEN INTE LIKA LÅGT SOM GLOCALNET! Jag brukar säga elaka saker till Telefon försäljare... Det roligaste var när jag "hälsade" med företagets namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts